{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
664 visninger | Oprettet:

Drosling af Suzuki Gsx r250 {{forumTopicSubject}}

Hej.

Jeg var så heldig at bestå min køreprøve til MC idag, og blandet med det superdejlige vejr, har jeg selvfølgelig fået vild Motorcykel-kuller.

Jeg har bestemt mig for, at den fremtidige cykel skal være en Gsx r250, men da jeg kun er 19 skal den jo drosles.
Hvor køber jeg droslingsættet og hvad koster det?
Hvordan foregår det med syn? Kan man køre i en hvilken som helst synshal (Drivein uden tidssbestilling gerne), eller er der specielle regler/værsteder til det?

Hvordan kører den efterfølgene? Selvfølgelig er den blevet langsommere, men jeg har hørt at f.eks Gs500'eren kommer til at køre desideret dårligt efter ingrebet?


Tak på forhånd og go' weekend


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Drosling af Suzuki Gsx r250
  • #1   27. apr 2007 Droslingen består af 4 skiver - en til hver indsugning! Det gør bare indsugningen mindre..

    Koster omkring 1700 kr, og du kan få det gennem alle autoriserede forhandlere. Personligt bestilte jeg mit ved lydmuren, mener jeg! smiley

    Du mister trækkraft på toppen, men fra 0-100 er der ikke vildt stor forskel. Kører sådan set udemærket efter indgrebet.


  • #2   27. apr 2007 Okay, det er da altid noget den ikke mister så meget i de små tal. De er jo alligevel dem der er sjovest.
    Tak for svaret.

    Nogen der kan svare på syns-spørgsmålet?


  • #3   28. apr 2007 Du kører bare ind hvilket somhelst sted! Når du har monteret kittet, kører du bare til syn - husk TÜV-godkendelsen, da det er på baggrund af den, at cyklen bliver godkendt til lille kørekort.

  • #4   28. apr 2007 Sikke meget du får hjulpet mig disse dage smiley
    Mange tak


Kommentér på:
Drosling af Suzuki Gsx r250

Annonce