{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.289 visninger | Oprettet:

Kawasaki zx6r årg 95, problem med ny tændingslås... {{forumTopicSubject}}

Hejsa, jeg har købt nyt tændingslås da det gammel er temmelig slidt, problemet er nu at farvekoderne ikke er ens og jeg har problemer med at få liv i Kawalina smiley
på det gammel t.lås er rækkefølgen: Rød-Grå-Hvid-Blå-Brun
på det nye: Rød-Brun/hvid-orange-sort-grå og så er der en Grøn som ikke er i stikket og en brun ledning med en rund kabelsko på...jeg er lidt i vildrede her, håber nogen kan hjælpe da vejret SKRIGER efter en tur på hende...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kawasaki zx6r årg 95, problem med ny tændingslås...
  • #1   5. maj 2018 Jeg burde lig tilføje at jeg kan få tænding på lyset virker og at jeg kan få starteren til at køre rundt, men der kommer ikke liv i den. Når jeg sætter det gammel T.lås til starter den med det samme...ved ikke om det er en hjælp.

  • #2   5. maj 2018 Kan du ikke med et mutimeter måle dig frem til hvad de to tændings låse gør i hvilke trin ?
    Og mål på mc'en hvilken en ledning der kommer fra batteri osv smiley


  • #3   5. maj 2018 Hej Askar, jeg er fuldstændig ny på dette område og har ikke det store forstand på el...

  • #4   5. maj 2018 Okay så er det måske lidt op af bakke smiley
    Men kan være den mangler den strøm der skal rende igennem død mandskontakten.


  • #5   5. maj 2018 Ahhhh...dvs jeg skal finden den ledning fra dødmandsknappen og forbinde med den brune med den runde kabbelsko på? måske...

  • #6   5. maj 2018 Tja det var måske et bud.
    Men altså det er jo lidt noget gætteri, når man ikke ved hvad de forskellige ledninger går til smiley
    Men umildbart skal du jo ikke have fat i flere ledninger end de ledninger som den gamle tændingslås var sat til.
    For der virker det jo med de ledninger, men kan være der skal byttes rundt på ledninger fra den nye.
    Men det ved man jo ikke før man enten har/eller laver(måler) et ledningsdiagram over den nye kontakt, og sammenligner med det originale. smiley


  • #7   5. maj 2018 Ja det kan jeg godt se, der er vist ikke andet for end og prøve sig frem...det godt nok øv at det ikke bare virker. Men tusind tak for hjælpen indtil videre, det er go stil og højt værdsat! smiley

  • #8   5. maj 2018 Det var da så lidt. Håber det lykkes smiley en anden gang er det måske værd at overveje at købe en original smiley så det er pluck and play

  • #9   5. maj 2018 Hvis du ikke aner hvordan den nye kontakt er forbundet, ville det nok være en god ide at få lidt hjælp til at sætte den på. Kør med den gamle indtil da.
    Du risikerer at gøre mere skade end gavn hvis du begynder at hekse med ledningsnettet.



  • #10   5. maj 2018 er låsen fra kina
    der er ingen impuls til tænding


  • #11   5. maj 2018 Her er lidt hjælp til hvordan det skal forbindes, + lidt mere.
    Men det kræver altså at du kan finde ud af at bruge et multimeter, hvis du skal forbinde en kontakt med andre farver på ledningerne end den der sad på.

    http://support.bazzaz.net/service_manuals/ZX600F3.pdf


  • #12   5. maj 2018 Tak for svar, jeg har nu sat det gamle på og bestilt tid ved Struck's mc til den 15 maj...tror det er det bedste smiley

  • #13   6. maj 2018 En lille opdate skal i da ha, fik den ikke til at køre på normal vis, så slog det mig, det gammel t.lås virker men det nye vil bare ikke, selvom jeg loddet den modstand på som der stod. Nå tænkte jeg, jeg tog det gammel T.lås og boret "nitterne" ude så det ku åbnes i bundes, så tog jeg det nye og skruede det op i bunden, det var nemlig kun skruet sammen. Så tog jeg den nedereste del fra det gammel t.lås og sat i det nye, skruede det sammen og vupti startede Kawalina op og var klar til ræs....så det blev en go dag alligevel...;-)

Kommentér på:
Kawasaki zx6r årg 95, problem med ny tændingslås...

Annonce