2.220 visninger
|
Oprettet:
Easy lift fra Spangkilde Teknik {{forumTopicSubject}}
Hej gutter,
Jeg skal igang med at bygge garage/værksted til MC, og vil gerne have en lift.
Har bestemt mig for, at det skal være en sakselift som skal sænkes ned i gulvet.
Er der nogen der har erfaringer med Easy Lift fra Spangkilde Teknik?
Eller andre bedre alternativer?
Vh Anders
dec 2007
Følgere: 1 Emner: 6 Svar: 111
Tilmeldt:
mar 2004
Følgere: 295 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 126 Svar: 20.647
jul 2011
Følger: 19 Følgere: 159 MC-er: 3 Emner: 60 Svar: 1.663
dec 2005
Følger: 11 Følgere: 19 MC-er: 2 Emner: 15 Svar: 1.796
https://www.louis.de/artikel/econ-hebebuehne-fuer-motorraeder-fh-350-mit-fusspumpen-hydraulik/60340005?list=7f9bb6a31883c2c076f41e1421c2c144
Easy lift fra Spangkilde Teknik