520 visninger
|
Oprettet:
reperation af kåbe {{forumTopicSubject}}
hej, jeg har en kåbe jeg skal have repareret, den er gået i stykker der hvor blinklyset normalt skal holdes fast...lige det område inde i soklen er brækket mangler helt.
Jeg ved det er forholdsvis normalt at det sker og kan også se at min egen har været repareret der engang ... men hvad bruger men til at fikse det med? det skal vel spartles op på en eller anden vis?
mvh
sw@mp
feb 2004
Følger: 3 Følgere: 3 MC-er: 6 Emner: 34 Svar: 104
mar 2004
Følger: 22 Følgere: 20 MC-er: 2 Emner: 73 Svar: 215
feb 2004
Rune -> Faktisk en ret "underholdende" side om honda-blackbird, især styr historierne. Det kan måske ikke just kaldes underholdning at styrte, men det er altid godt læsestof
Bandit -> Jeg prøvede at følge dit råd, gik ned og købte noget plastic padding og så ellers igang. Det er første gang jeg har stået med sådan noget men jeg syntes da selv jeg slap ret godt fra det - nu er jeg spændt på om det holder.
Hvor lang tørretid har sådan noget stads? Der stod 10min. på bøtten men det må da tage noget længere tid før det er hærdet?
Det skal jo gerne være tørt nok til jeg kan bore 2 huller i det (til beslag og lednings gennemførelse)
feb 2004
Jeg er iøvrigt færdig nu, det virkede jo præcis som det skulle - det er bare perfekt nu. Mange tak for hjælpen!
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 91 MC-er: 11 Emner: 240 Svar: 20.486
Jesper
reperation af kåbe