{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
520 visninger | Oprettet:

reperation af kåbe {{forumTopicSubject}}

hej, jeg har en kåbe jeg skal have repareret, den er gået i stykker der hvor blinklyset normalt skal holdes fast...lige det område inde i soklen er brækket mangler helt.

Jeg ved det er forholdsvis normalt at det sker og kan også se at min egen har været repareret der engang ... men hvad bruger men til at fikse det med? det skal vel spartles op på en eller anden vis?

mvh
sw@mp

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  reperation af kåbe
  • #1   21. apr 2005 ..."er brækket mangler helt" var vist ikke den bedste formulering, men i forstår nok alligevel smiley

• #2   21. apr 2005 se på denne side..... http://www.honda-blackbird.dk/

• #4   21. apr 2005 hej, tak for svarene!
    Rune -> Faktisk en ret "underholdende" side om honda-blackbird, især styr historierne. Det kan måske ikke just kaldes underholdning at styrte, men det er altid godt læsestof smiley

Bandit -> Jeg prøvede at følge dit råd, gik ned og købte noget plastic padding og så ellers igang. Det er første gang jeg har stået med sådan noget men jeg syntes da selv jeg slap ret godt fra det - nu er jeg spændt på om det holder.
    Hvor lang tørretid har sådan noget stads? Der stod 10min. på bøtten men det må da tage noget længere tid før det er hærdet?
    Det skal jo gerne være tørt nok til jeg kan bore 2 huller i det (til beslag og lednings gennemførelse)

• #6   21. apr 2005 det er vist det samme der er i dem ... men det var noget dyere i tube end sådan en hel bøtte så jeg tog bare bøtten. Plastic Padding kan man garanteret altid bruge.

Jeg er iøvrigt færdig nu, det virkede jo præcis som det skulle - det er bare perfekt nu. Mange tak for hjælpen!

• #7   21. apr 2005 En billigere løsning er at opløse en passende mængde lego-klodser i acetone og så smøre der på bagsiden. Det virker fint ;o)

Jesper

Kommentér på:
reperation af kåbe

Annonce