1.410 visninger
|
Oprettet:
Skift af pære GSXR 600 k6 {{forumTopicSubject}}
Hej.
Det forholder sig sådan, at min pære i min gsxr 600 er sprunget, så skal derfor have den skidtet, i den forbindelse er der en ting jeg ikke helt forstår og måske er det bare mig der har misforstået noget. Har set folk skrive at den både bruger en h7 og en h9 til hhv. Nær og fjernlys. Men når jeg kigger på hvordan man skifter selve pæren... og inde i lygtehuset, så er der jo kun én pære derinde (udover positionslygterne i siden) jeg forstår ikke hvordan man så både skal bruge en h7 og en h9 når der nu kun sidder en enkel i? Håber virkelig nogen kan hjælpe.
Online Tilmeldt:
mar 2004
Følgere: 295 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 126 Svar: 20.647
jul 2014
Følger: 1 Følgere: 63 MC-er: 2 Emner: 6 Svar: 342
jul 2014
Følger: 1 Følgere: 63 MC-er: 2 Emner: 6 Svar: 342
maj 2017
Følger: 13 Emner: 3 Svar: 7
mar 2004
Følger: 3 Følgere: 26 MC-er: 5 Emner: 14 Svar: 1.473
apr 2007
Følger: 4 Følgere: 11 Svar: 1.411
feb 2006
Følger: 175 Følgere: 164 MC-er: 10 Emner: 207 Svar: 12.462
jul 2008
Følger: 2 Følgere: 17 MC-er: 1 Emner: 47 Svar: 4.756
Skift af pære GSXR 600 k6