forgaffel/affjedring {{forumTopicSubject}}
På min Fireblade kan jeg dreje stilleskruen for returdæmpning i toppen af gaflen cw og ccw uden at møde stop eller noget.. ?? nogen ideer til hvad jeg gør og hvad der er galt?
På min Fireblade kan jeg dreje stilleskruen for returdæmpning i toppen af gaflen cw og ccw uden at møde stop eller noget.. ?? nogen ideer til hvad jeg gør og hvad der er galt?
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
apr 2011
Følger: 3 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 3 Svar: 29
jul 2013
Følger: 6 Følgere: 7 MC-er: 2 Emner: 24 Svar: 541
feb 2004
Følger: 18 Følgere: 15 MC-er: 7 Emner: 70 Svar: 285
jul 2013
Følger: 6 Følgere: 7 MC-er: 2 Emner: 24 Svar: 541
Lyder som om ventiler/fjederben er defekt.
Men en prof kan nok give dig svar på om det er det, og om der findes reservedele til det
feb 2006
Følger: 175 Følgere: 164 MC-er: 10 Emner: 207 Svar: 12.462
feb 2004
Følger: 18 Følgere: 15 MC-er: 7 Emner: 70 Svar: 285
feb 2006
Følger: 175 Følgere: 164 MC-er: 10 Emner: 207 Svar: 12.462
feb 2004
Følger: 18 Følgere: 15 MC-er: 7 Emner: 70 Svar: 285
forgaffel/affjedring