{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  DIY udstødning godkendes til syn?
  • #1   24. maj 2018 Den skal være godkendt til gadebrug for at gå gennem syn. Der er helt sikkert nogen kloge hoveder der ved hvad godkendelsen er, mit bud er E eller CE mærket.
    Af den grund kan du ikke få en DIY igennem syn selv om den er stille som en ellert.


  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.648
    #2   24. maj 2018 Skal man følge reglerne, så kan man ikke få noget igennem syn som ikke er godkendt til brug på gade.

    De fleste synsfolk vil dog aldrig kigge skævt til den, hvis den ikke larmer noget videre.

    Så det er op til din egen samvittighed, om du vil prøve. Husk dog på at bare fordi du kan snige noget gennem syn, betyder det ikke at det er lovligt. Du kan sagtens blive stoppet lige udenfor porten til synsstedet af en betjent, og få en bøde for din udstødning som ikke er lovlig, uanset støjniveau.


  • #3   24. maj 2018 Og så er der også noget med årgangen, der var jo engang (de gode gamle dage) hvor alt ikke skulle være overklistret med reklame for EU smiley

  • #4   24. maj 2018 Helt enig Tom, der er ikke mange TüV mærker på original dele på min cykel f eks

  • Mikkel M
    Mikkel M Tilmeldt:
    jan 2016

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 3
    #5   24. maj 2018 Min har fået lavet udstødninger af tidligere ejer og larmer en del mere end originalt (dog ikke overdrevet højt). Synet var lynhurtigt og de sagde at den var helt fin. Jeg ville ikke stresse over det.

  • #6   25. maj 2018 e-godkendt køretøj registreret første gang efter den 1. januar 1998 (motorcykel dog
    1. januar 2004) må kun monteres med e-/E-godkendt udstødningssystem.


Kommentér på:
DIY udstødning godkendes til syn?

Annonce