{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.323 visninger | Oprettet:

Hvor køber man dette? {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg synes hele tiden jeg går forgæves hos Thansen. Nu står jeg fx og skal have justeret min karburator om til mine nye luftfiltre, og jeg aner ikke hvor jeg kan købe eller få vejledning til at få nye nåle eller hvad det nu hedder.

Jeg bor i København. Er der virkelig ikke et sted som har sådan nogle ting i DK's hovedstad?

Skal også bruge et lille filter til udluftning af min motor. Det er ikke til at opstøve. :S

Nogen der kan hjælpe med en henvisning?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor køber man dette?
  • #1   11. jun 2018 Hvis du behøver vejledning for at dyse dine karburatorer om, er det ikke et job for dig, men en mekaniker.
    De fleste forhandlere kan bestille varer fra Maxmcparts til dig
    På Louis.de, mandp.co.uk eller Ebay findes det meste også
    Hos T.hansen køber man kun olie smiley


  • #2   11. jun 2018 Normalt vil jeg tro man går ned til sin foretrukne forhandler og får en snak med dem. Altså der man er kommet de sidste 17 år...

    Har man ikke sådan et sted, eller er man bare, som jeg, næring og fattig, begynder man at søge på nettet. Diagrammer kan være rigtig gode at få parts-numbers fra, og så kan man ellers finde størrelser el. lign. andre steder og til sidst finde delene i Danmark ved evt. at finde andre motorcykler hvor samme del bliver brugt eller bare søge på størrelser og navn.

    Nåle: Needle, strålespids: Needlejet. Så må du i gang med at google.
    Måske noget her: https://www.oemmotorparts.com/oem3.asp?M=kawasaki&T=kz%20440%20%20ltd eller her: https://www.kawasaki.com/Parts/PartsDiagrams/1982/KZ440-D4


  • #3   11. jun 2018 Jeg leder bare efter et sted i KBH. Helst ikke på nettet. Jeg er blevet anbefalet en mekaniker ved nærmest alting jeg har lavet. Alligevel er det altid gået godt smiley

    Jeg har brug for de rigtige dele og det kræver nogle gange noget vejledning og at man kan se delen fysisk. Og så er det så langsomt at handle på nettet.

    Er det virkelig rigtigt forstået at der slet ikke findes sådan nogle butikker i KBH?


  • #4   11. jun 2018 Nåle, eller hvad nu det hedder!! køber du selvfølgeligt her smiley
    https://www.stofogstil.dk/sytilbehoer/naale


  • #5   11. jun 2018 FÅK den der tvilling nål er fed. Er der plads til sådan en kabsuratoren?

  • #6   11. jun 2018 #5 Det er vist kun til hårdt tunede racercykler, dem de bruger i tour de doping smiley

  • #7   11. jun 2018 Du kan ikke købe de kit med nål og dyser med mindre du ved hvad du skal bruge og får det bestilt hjem via forhandler som ex salarmc, stevensmc osv. Så jo det passer at du ikke finder det i en butik.
    Du er jo ude i noget hvor du står og skal justere med forskellige dyse str for at finde ud af hvor den kører bedst!
    Evt kan du købe et sæt til at bore dyserne op med men så har du kun den ene chance smiley
    Find ud af hvad str dyser dine originale er bestil nogle under og over!
    Nålen kan du måske hæve et hak istedet for at udskifte med mindre den er slidt?
    Husk at du ændre flow med åbne filtre og de er ikke nemme at få til at gå ordentlig efterfølgende smiley


  • #8   11. jun 2018 Mange tak for svaret. smiley meget værdsat.

  • #9   11. jun 2018 #7 Med fire karburatorer bliver det aldrig godt at lave dyser selv, det virker bedst på en enkelt!! Men har man ikke mere styr på hvad man laver end det lyder til at TS har, mener jeg at det er en rigtigt skidt ide at begynde at "eksperimentere"! Men prøv at se på den her.
    https://www.6sigmajetkit.com/


  • #10   11. jun 2018 ####### Tom L#########
    Fedt du lige kom med noget fornuftigt..
    Trådstarter- godt du vil selv og tør selv og du kan sagtens finde en del fornuftig vejledning herinde i forum ... smiley Jeg har selv haft en magen til din kawa ltd440- husker forøvrigt kun 2 carbs?


  • #11   11. jun 2018 #10 Ja det har du ret i, tænkte - gad vide hvorfor smiley - på en Honda CB 400. Men det gør det faktisk ikke andet end halvt så umuligt! Men hvad ved jeg, sikkert ikke ret meget, fantastisk at jeg har klaret mig så længe i denne hårde, onde verden smiley

Kommentér på:
Hvor køber man dette?

Annonce