{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.379 visninger | Oprettet:

Blinke-di-blink. {{forumTopicSubject}}

Jeg er uforstående overfor mine nye blinkere: Jeg købte den gammeldags slags med glødepærer. Tænkte at det nok er det bedste, da det lød nemmest....
Nu har jeg pillet de gamle, gigantiske, originale blinkere foran af, og monteret de ny, smarte fra T.Hansen. Og når jeg tænder for blinkeren, uanset side, blinker de 3-4 gange med normal hastighed....og så ellers dobbelt så hurtigt for resten...
Måske er det fordi jeg ikke har skiftet de bagerste endnu!? Så det vil jeg bruge resten af dagen på. Men hvis du ved, hvad denne uregelmæssige blink handler om, vil jeg gerne vide det. (Jeg har ikke pillet ved modstande eller relæ eller noget.) Alle pærer virker. De ny er dog kun på 10w, hvor de originale er på 12w, men det skulle cyklen da ikke få blinke-flip af, vel.


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Et Ifø toilet der nogengange løber . 590 kr.
  • build my bed 600 kr.
  • Opsætning af 2 væghængt sengeborde 375 kr.
  • Slå græs 440 kr.
  • Putting up paintings and pictures on the Wall 3.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Blinke-di-blink.
Kommentér på:
Blinke-di-blink.

Annonce