{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.027 visninger | Oprettet:

Lasse B
Lasse B
Tilmeldt:
17. jun 2018
Følger: 12 Emner: 1 Svar: 2

Hyosung GT650 A2 kit {{forumTopicSubject}}

Hej,

Er faldet over sådan en Hyosung GT650 Naked Special, som jeg kan forstå er en Ok cykel, især til pengene.

Men har kun et A2 kort (fylder dog 24 til sep.).

Hvor kan jeg finde et droslingskit til sådan en bandit?
Eller det vigtigste.. hvor finder jeg et kit med TUV godkendelsen, som jeg kan fremvise synshallen.

Edit. er dette kit TUV godkendt?? kan ikke rigtigt forstå tysk smiley
https://www.ebay.com/itm/608424-Drosselsatz-Drossel-35KW-HYOSUNG-GT650i-Naked-GT650-07/352239020055?hash=item520314e817:g:lNIAAOSwjI5an~um



Kommentarer på:  Hyosung GT650 A2 kit
  • #1   17. jun 2018 Det fremgår ikke af teksten, men da billedet viser en TüV godkendelse, tror jeg godt du kan formode det.
    Og hvorfor skulle en tysker prøve at sælge noget uden TüV smiley


  • Lasse B
    Lasse B Tilmeldt:
    jun 2018

    Følger: 12 Emner: 1 Svar: 2
    #2   17. jun 2018 haha det kunne du have ret i.. smiley

    Så det vel bare og smide det på dyret og køre den til syn?


  • #3   17. jun 2018 Jeg har købt sådan et sæt til min cykel i 2016, fra samme forhandler, og der kunne den godt synes med det. Der var sådan et bevis som kun synsmanden måtte åbne.

  • #4   17. jun 2018 Husk at køb det rigtige, hvis den er med sprøjt så det ikke det der du skal have, ihvertfald ikke ud fra billledet.

  • #5   17. jun 2018 Der er grunde til, at de Hyosunger er billige. Skulle jeg hilse og melde ind med....Just saying smiley

  • #6   17. jun 2018 #5: Kender GT650 ejere som har haft væsentlig færre problemer med deres MC end du har haft med din ER5... Just saying

  • Lasse B
    Lasse B Tilmeldt:
    jun 2018

    Følger: 12 Emner: 1 Svar: 2
    #8   17. jun 2018 Hvilken cykel vil i så anbefale?
    budget 20-25000
    skal være en "street bike" som ser bare lidt moderne ud.

    Vil helst have sådan en yamaha mt07/09, men føler ikke det er smart og give 60k for en cykel, når jeg ikke har så meget erfaring.


  • #9   17. jun 2018 Kig på en SV650. Burde kunne findes til dit budget

  • #10   17. jun 2018 Hyosung GT'er er OK cykler generelt, hvis du passer på dem. Min gamle GT250R, gik totalt i smadrer dog, da jeg var en noob og kørte den som man ikke må. Eksempel ved at hamre afsted mens motoren er helt kold og andre dumme ting. Man lærer af sine fejl. Derudover lidt små fejl hist og her.

  • #11   18. jun 2018 Jesper fra Helsinge: Jo, jo, det er fint....men sagen er bare, at det ikke har noget med kawasaki at gøre, men en mekaniker med en ond vilje....og måske endda med overlæg lavede små sjove ting, med hvilke intentionen var, at få den lille er5er til at virke somom at den var broke.
    Siger du virkelig til mig, at du ville vælge en koreaner over en ny kawasaki? for det er lidt det, jeg hører dig sige nemmerlig....Man kan heller ikke sammenligne min godt brugte kawa fra 05 med en ny cykel, kan man? Dog vil jeg stadig foretrække min "gamle" kawa fremfor en ny Hyosung til hver en tid efter hvad jeg har hørt om dette mærke. Jeg kan tilføje at er5eren ikke har slået så meget som en eneste forkert prut siden den var i kompetente hænder et par dage i April. Der er løbet små 2000km under den siden da smiley
    Og jeg holder stadig fast i, at der er grunde til at de er billige. Hvis du tror at der ikke er det, tror du jo at det er for mc folkets blå øjnes skyld, at hyunsong er kommet til verden. Og sådan er der intet bortset fra menneske-børn, der kommer til verden. ALLE tjener til den sande hersker her i verden: $. Så på trods af min manglende erfaring ved jeg dette: Er det en billig cykel, er der sparet nogle steder. Og det kan du altså ikke argumentere dig fra....just saying smiley


  • #12   18. jun 2018 Var font tilfreds med min hyosung. Kørte bla til Kroatien på den uden problemer.

    Mærket er ret så populært i andre lande, bare ikke Danmark, pga useriøs importør i sin tid tænker jeg. Havde en ny bil en fejl der gjorde den ville brække sig før eller siden, ville man jo have tilbagekaldt lortet og fået det fixet inden uheldet.


  • #13   18. jun 2018 #12: Kender ikke historien om mærket. Ved bare hvad jeg har fået af vide af andre. F.eks at cyklen er meget tung og stiv. Bygget uden tanke på, at nogen skal reparere og servicere på den. Bøvlet og træls og bygget af materialer af....konspikuøs karakter.
    Var der specifikke problemer med mærket, da det kom til Dk?
    Mange mærker, også biler bliver jo med jævne mellemrum kaldt til værksted for at få rettet det ene og andet....velatmærke af firmaet som producerer tingesten....ikke af importøren. så det er vel næppe et "dårlig kvalitet" stempel i sig selv. Men dog måske en indikator for, at det er gået for hurtigt eller der er brugt dele af hmmm....underlødig kvalitet.
    I anledning af denne tråd har jeg googlet lidt hist og pist, og det vrimler ikke med elendige anmeldelser af mærket. Nærmere gennemsnitlige.
    Firmaet som Hyosung er datterfirma under, hedder S&T motors. Og de har produceret cykler af eget design siden sidst i 80erne. En overgang også på licens for Suzuki. Så man kan ikke engang sige at det er et nyt firma som ikke ved, hvad de laver.
    Jeg siger ikke at min indstilling er baseret på rygter og bla-bla. Men måske skulle jeg revidere den. Og måske prøve en Hyosung racer en dag. Og det er trods alt ikke en kineser, men en koreaner... smiley


  • #14   18. jun 2018 13#
    På lige gt650 er de notorisk kendt for at "tabe" en udstødning ventil, med motorhaveri til følge smiley
    Men hør da Marcus om hvad der skete med hans smiley


  • #15   18. jun 2018 Min smed ikke en ventil, men døde pga egen dumhed smiley skrev med ham der købte den.

  • #16   18. jun 2018 15#
    Spændende! Hvad skete der så? smiley


  • #17   19. jun 2018 Marcus: Klappede din hyosung eller hvad skete der? Hvad mener du med, at du skrev med vedkommende som købte den af dig?

Kommentér på:
Hyosung GT650 A2 kit

Annonce