Syn med anden udstødning!? {{forumTopicSubject}}
Hej skal til syn med min sv i næste uge. Jeg undrede mig hvorvidt denne udstødning ville kunne gå gennem syn? Går det at smide lidt ståluld i?
Jeg har stadig den originale liggende men jeg orker simpelthen ikke at skulle til at skifte den, mangler nogle skruer osv.
Nogen der har erfaring med syn af aftermarket exhaust?
jul 2006
Følger: 3 Følgere: 10 MC-er: 1 Emner: 4 Svar: 471
sep 2008
Følger: 75 Følgere: 610 MC-er: 26 Emner: 383 Svar: 5.521
Det er i øvrigt første gang ud af 23 syn at maskinen blev startet under syn.
jul 2006
Følger: 3 Følgere: 10 MC-er: 1 Emner: 4 Svar: 471
Præcis! -og den på billedet er fra 2002, derfor som jeg skriver, må den bare ikke larme for meget
jun 2008
Følger: 4 Følgere: 81 MC-er: 16 Emner: 48 Svar: 2.884
mar 2016
Følger: 5 Følgere: 13 MC-er: 2 Emner: 6 Svar: 917
Syn med anden udstødning!?