{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.054 visninger | Oprettet:

HJÆLP CBR 600 eksperter {{forumTopicSubject}}

havde tidligere et spørgsmål omkring manglende heste på min mc som muligvis er tysk begrænset. og der lød svaret på at hvis den er begrænset er det i indsugningen eller karburator.

Nu har jeg så skilt den ad og jeg kan ikke se nogen skiver nogen steder. det ser for mig ud som om at der bare er lige hul igennem. men jeg har taget en masse billeder af det hele som jeg lægger ind ved min mc.

så hvis der er nogen eksperter der kan se at det ikke ligner det originale eller at der er noget som ikke ser ud som det skal så svar endelig. for jeg ved ikke hvordan det skal se ud.

jeg startede den uden luftfilter og kasse på og der kunne den slet ikke tage gassen ordenligt er det normalt ?

der sidder sådan to forede rør der hvor luften kommer ind i kassen udefra skal der det ?

håber der er nogen der gider at tage et kig på det.


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • græsklipning 650 kr.
  • Fjern hvepsebo 500 kr.
  • Hækklipning 1.000 kr.
  • Robotplæneklipper fejlfinding 1.030 kr.
  • Rengøring af vægge og lofter ned i grundrens 3.630 kr.
  • Fjerne hvepsebo under udhæng… Kan nåes fra jorden 840 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HJÆLP CBR 600 eksperter
Kommentér på:
HJÆLP CBR 600 eksperter

Annonce