{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
841 visninger | Oprettet:

FEM64
FEM64
Tilmeldt:
27. jun 2018
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3

US model FJR1300 til syn i DK {{forumTopicSubject}}

Hej

Fætter er kommet hjem fra USA og har en FZR1300 med. Den kan ikke synes med positionslyset indbygget i blinklys. Tænker blot at klippe de lyseblå ledninger til selve pæren og montere en ny positionslygte (evt. midlertidigt).

Er der nogen her som har lavet dette og måske har en erfaring med det?

VH Flemming

PS: kører selv FZR1000 og vi skal have fætter på gaden, så vi kan køre lidt sammen. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  US model FJR1300 til syn i DK
  • #1   27. jun 2018 Jeg kender ikke noget til en FJR, men måske får man fejlmeldinger hvis man klipper i ledningsnettet.
    Er i sikre på den opfylder kravene til miljø i EU?


  • FEM64
    FEM64 Tilmeldt:
    jun 2018

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #2   28. jun 2018 Tak. Klippe i ledningsnettet lyder så voldsomt. Det er reelt kun at koble en ene tråd fra i blinklyset og sætte en anden på i stedt for. Bruger jeg ikke LED men alm. pærer så vil selv en avanceret overvåget MC ikke opdage det. Det var mest for at høre andres erfaringer. smiley

    Jeg er elektriker, så ledninger er ikke et ukendt område for mig. smiley

    Jeg skal nok smide et resultat op. Jeg laver det på søndag.


  • FEM64
    FEM64 Tilmeldt:
    jun 2018

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #3   4. jul 2018 Det er så knap så nemt. smiley Der er lavet klart til positionslys øverst længst ude i hvert lygtehus. Faktisk er jeg klar til det men selve lygtehuset ("glasset") er klipset på. Det skal af men sidder meget godt fast og rokker sig ikke.

    Er der nogen som har prøvet at afmontere selve glasset? F.eks. udskiftning pga. stenslag eller lign. Kan jeg få det af, så kan positionslyset komme til at sidde HELT perfekt.


  • FEM64
    FEM64 Tilmeldt:
    jun 2018

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #4   11. jul 2018 Så lykkedes det og jeg lovede jer et billede. De små men kraftige LED's er kun limet bagpå selve lygtehuset. Skal have dem sikret bedre men nu er der lys i og den blå er klippet mod 5W tråden i blinklygtehuset. 90% i mål. Nå ja, så skal alle kåbedelene også lige samles igen. smiley

    profilbillede
Kommentér på:
US model FJR1300 til syn i DK

Annonce