{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
903 visninger | Oprettet:

koblings problemer {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen.

Tror desværre jeg har dummet mig lidt den her gang, sku nok bar ha fået lavet den på et værksted, men som fattig studerende prøver man jo altid lige selv først smiley

Jeg har en kawasaki zxr 400 årg 91.

For et par uger siden punkterede jeg og tænkte at jeg lige så godt ku skifte bagdækket da det var slidt og så sku den jo også lige have et nyt kæde kit.

SÅ jeg gik i gang med at skifte det her sidste uge og det gik os helt fint, jeg fjernede også en boks i spedo for at fjerne en begrænsning ( http://www.zxrworld.co.uk/zxr400/revlimiter.html ) Og så prøvede jeg at lave min støttefods kontakt da den ikke var sat til før.

Det resulterede i at den ikk kan køre nu.

den kan fint starte og stå i tomgang, men ligesåsnart jeg har sat den i gear og slipper koblingen går den ud. Meget mystisk synes jeg men tænkte det nok var den skide støttefods sensor, så jeg pillede den fra igen, men stadig virkede den ikk så prøvede jeg at lave en lus på den for at se om den er defekt, men det dur stadig ikke.

Kan mit start problem have noget at gøre med den begrænsing jeg fjernede i spedo, eller er det noget helt 3.?

Håber der nogen der kan hjælpe, lidt trist når den bar holder inde i garagen jo smiley

MVH Jakob G


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  koblings problemer
  • #1   17. maj 2007 Jaah det kunne nok være en meget god mulighed.. jeg ville da prøve og sætte den til igen.. som regel skal der en anden boks på igen hvis man fjerner en.. altså en uden begrænsningen.. men prøv du at sætte den på igen.. det kan jo være den styre noget dødmandsknap..

  • #2   17. maj 2007 Kan også tænkes der var en grund til din støttebenskontakt ikke virkede... Nogle MC'er går også ud hvis man prøver at køre med et støtteben der er slået ned.

  • #3   17. maj 2007 Jaah men hvis han har lavet en lus på den så burde det jo ikk være den..

  • #4   17. maj 2007 Jeg havde samme problem med min efter der kom ny motor på, og der var 3ben i kontakten men længere oppe på ledningsnettet var stikket gået lidt fra hinanden og den gik også ud når den kom i gear.. så den kan ikke køre uden kontakten..

    så prøv at sætte din boks på igen kan være den styre mere end man lige regner med..


  • #5   17. maj 2007 Ja men hvis i kigger linket drenge så det jo bar en lille jernplade inde i spedo jeg har taget ud, den burde ikke have nogen funktion før spedo står på 200, så synes det ville være mærkeligt hvis det var den.

    Men nu du skriver det med at dit stik var faldet lidt fra hinanden længere oppe jannic så kommer jeg i tanke om det måske fordi jeg har hævet den i bagerste del af mcen med en lille "kran" jeg har i garagen, kan jo være der nogle stik der gået fra hinanden, den stod jo godt nok og strittede lidt med røven. hehe


  • #6   17. maj 2007 Tror ikke det har noget at gøre med speedometeret.. Det er noget andet der driller lidt..

  • #7   18. maj 2007 Det kan du have helt ret i sonny.

    Da jeg før idag gik ledningsnettet igennem opdagede jeg et kabel som var blevet klippet over, tror det er kommet i klemme da jeg skruede det det sorte skjold på som er ved det foreste tandhjul.

    Men nu køre den ihvertfal der ud af smiley


Kommentér på:
koblings problemer

Annonce