{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.032 visninger | Oprettet:

El problem {{forumTopicSubject}}

Hej Mcg
Jeg har problemer med strømmen på min cykel har monterer en 6 Way fuse box og sat varmehåndtag gps og usb lader igennem den men strømmen forsvinder efter 5-6 dage har prøvet med stel direkte fra batteri til div udstyr og prøvet at tage stel fra stellet stadig det samme har så prøvet at afmontere en del af gangen stadig det samme hva f... sker der lige ??
Har lige købt et nyt lion batteri så det skulle være ok

Nogen ider ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  El problem
  • #1   8. jul 2018 Der er noget der bruger strømmen, et eller andet sted.... Om det er GPS, varmehåndtag, usb lader eller noget helt fjerde, er det store spørgsmål... (Som jeg godt kan se du også har vurderet)

    Tænker det måske kan være en blanding af alle... Mange af den slags lade-agregater bruger strøm i stand-by.. Evt. kan dine varmehåndtag også have et stand-by forbrug.

    Kan der evt. være et forbrug på selve fuse-boxen? Kan se den er monteret med LED...

    Tjek alle forbindelser igen.. Hvis der er noget der bare er en lille smule "Sketchy".. så lav det 112%... Her tænker jeg samling af ledninger. Alt skal være loddet og krympeflexet.. ikke noget med strømtyve, kronmuffer og isoleringstape...

    Hvis du har det rigtige måleapparat, kan du måle dig frem til hvor forbruget evt. forsvinder hen...

    Ellers er jeg nok lidt blank ud over det...


  • #2   8. jul 2018 Er der bygget et relæ på, der afbryder spændingen til boksen, når mc'en er slukket?

    Hvis ikke, så kan de ting du har smidt på den, dræne batteriet når mc'en er slukket.


  • #3   8. jul 2018 Claus havde selv tænkt om det var boxen der brugte strømmen da der går 5-6 dage min gps sidder aldrig på nå den ik skal bruges og varme håndtagene er Oxford som selv slår fra ved lav spænding nå cyklen er slukket men der må jo også side noget i dem der føler på strømmen tænker jeg

    Slettet bruger
    Den med et relæ havde jeg ik tænkt på måske det var en ide har du et link til det jeg skal bruge og hvordan det skal settes sammen


  • #4   8. jul 2018 Som ham den slettede bruger foreslog... så tror jeg det er vejen frem med et relæ. Havde jeg ikke lige tænkt på..

    Det skal enten sættes mellem batteri og sikringsboks (alt efter hvor meget strøm det skal trække ialt), eller mellem hver enkelt stykke tilbehør.

    Sådan et relæ kan fået i både biltema, thansen osv... det skal bare være et standard relæ...

    Der findes masser af enkle forklaringer På Youtube... smiley


  • #5   8. jul 2018 Super tak claus smiley go sommer

  • #6   24. jul 2018 Har købt et omskifter relæ hos t Hansen og sat det i mellem så nu køre det over tændingen smiley det er da pisse smart tak for imput smiley

    profilbillede
Kommentér på:
El problem

Annonce