777 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Hjælp til ledningsnet. Hjælp til ledningsnet.

Hey..

Jeg fatter hat af det ledningsdiagram der er i den værkstedshåndbog jeg har, og det er heller ikke sikkert jeg kan bruge den.

Men jeg står tilbage med 3 blå ledninger som jeg ikke kan finde et sted hvor de skal være.

Her er et billed af dem:
(link fjernet)

De kommer fra:
1 - Boksen til tændrørskabel
2 - Boksen til lys osv
3 - Fra ledningerne

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Assemble IKEA Hemnes and Ramnefjäll beds 1.500 kr.
  • Toilet vil ikke skylle ud 750 kr.
  • Fjerne og bortskaffe haveaffald 1.000 kr.
  • Cykel lås 400 kr.
  • plæneklipperservice Klippo Comet SE 1.000 kr.
  • Havemand til at flytte jord 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til ledningsnet.
  • #2   23. maj 2007 Jo, det er jo som du siger en bane cykel som der er blevet lavet ledninger på, men tror nu at der bare er købt et ledningsnet fra en TE 610, altså bare offroad modellen.

Men jeg tænkte også det var stelforbindelser, og synes heller ikke rigtig jeg kunne finde dem i diagrammet.

Nu er det lidt tid siden jeg har rodet med stelforbindelser, men skal de ikke over på motoren, for at den får forbindelse? Eller er det stellet de skal sættes på?

Jeg har desværre ikke noget multimeter som jeg kan måle med.

• #3   23. maj 2007 Det første jeg tænkte på.... med de ringpolsko og blå... Jeg gætter på at de skal på stel alle 3 - men kun et vildt gæt...? Blå bruges kun af huselektrikere til nul (stel...?)

• #5   23. maj 2007 (link fjernet)
    Her ses den boks hvor alle ledningerne kommer fra/er tilsluttet.
    Og der er den ene ledning fra.

(link fjernet)
    Her ses de 2 andre, hvor den ene bare kommer fra "selve ledningsnettet" og den anden kommer fra den sorte plast samling nederest på billedet, og den kommer fra den blå boks som går til tændrørskablet.

Jeg holder også mest selv til at de er stel, og bare skal smides på stellet et sted hvor der er plads.

• #6   23. maj 2007 stelforbindelser alle 3

• #7   23. maj 2007 Ville også mene Stelforbindelser. Sæt lige et multimeter til dem, og se hvad de spytter ud smiley

• #8   23. maj 2007 Så lige de sidste billeder, må være stelforbindelser!

• #9   23. maj 2007 Det var stelforbindelser smiley

Kommentér på:
Hjælp til ledningsnet.

Annonce