3.490 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 22 Svar

Bluetooth hjælp !! Bluetooth hjælp !!

Godaften i stuen...!!

Har brug for hjælp.. Har lige købt en Caberg hjelm med indbygget bluetooth... Det fungere ganske udemærked, kan både ringe op, og modtage opkald, snakke med min veninde som har samme hjelm osv...

MEN - kan man ikke høre musik fra mobilen i hjelmen også ??

Har prøvet med min 3 mobil, og min sony ericsson w810i, men ingen musik i mine ører!!!!!

Nogen der kan hjælpe ???

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Græsslåning (højt græs) og fjerne ukrudt imellem fliser 1.200 kr.
  • Opsætning af savsmuldstapet og male ca 300 m2 205 kr.
  • Køkkenskabe og skabe til mødelokaler 1.800 kr.
  • Samling af havemøbler 300 kr.
  • Kør fliser/sten på genbrugspladsen 500 kr.
  • Slå græs 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bluetooth hjælp !!
  • #1   23. maj 2007 Hold da kæft... Hva med også og købe en automatisk øjen make-up lægger. Og måske installere en el-tandbørst ved samme lejlighed.

Har sgu ikke hørt noget så åndsvagt før. beklager,,

• #2   23. maj 2007 Det kaldes TEKNOLOGI !!! du lever sikkert stadig i 20'erne, pisser i en potte og vasker tøj i det bagefter fordi du ikke har råd til vand.. smiley

Nederen for dig - men vi andre som synes det er smart, har vel lov til at være her.. Jeg hagler heller ikke dig ned, fordi du ligner en RØV, vel smiley ???

OstePROP !!!

• #3   23. maj 2007 Hold dog op søde ;o) Det sgu da DIN røv på biledet *GGG*

• #4   23. maj 2007 Haha, ja det ville du ønske smiley

Men jeg tror det er din mors "numse" = )

• #5   23. maj 2007 lyder mærkeligt...-er der ikke masnual med?

• #6   23. maj 2007 Det er sku da pisse smart .. og trafik sikkert . Har jo set en del Motorcyklister der smsèr
    Så $ Mill's $ spørg du bare løs..
    Kan dog ikke hjælpe dig med dit problem..
    du har nok en bedre røv end Lars *S*

• #7   23. maj 2007 Takker drenge.. og der er manual med, men det står på italiensk og spansk :-S
    Det fatter min hjerne ikke det vilde af, hehe...
    Jaaa, jeg tror også min mums er bedre end lars' smiley

• #8   23. maj 2007 ham her lader til at have styr på det...-du kan jo ringe og spørge om hjælp?

(link fjernet)

• #9   23. maj 2007 daniel p - kanon godt link - mange mange tak smiley Smider ham lige et opkald i morgen, han virker som om han har styr på sagerne = )

• #10   24. maj 2007 Hvilken hjelm er det? Surfede i 2 min på www.caberg-helm.com og der ligger manualer til alt det tekniske vedr. deres bluetooth-hjelme og lignende produkter.. smiley

• #11   24. maj 2007 Kan man nok høre noget når man triller lidt hurtigt os? Altså, på motorvej selvf. smiley

• #12   24. maj 2007 Hey Mill's hvilken hjelm var det og var udstyret monteret allerede....? har selv kigget på ny hjelm, og vil også gerne have en med bluetooth... men tvivler på at jeg kan montere det selv med mine 10 tommelfingre... :-\

• #14   24. maj 2007 Det er en caberg hjelm, ved ikk lige hvad modellen hedder, men fik forhandleren til at montere det, da jeg købte den...
    Der er utrolig godt lydkvalitet i den, både når man snakker med veninden som kører ved siden af en, og hvis far ringer og skælder ud, fordi han har set mig køre for stærkt ind af vesterbro smiley
    Syns nu det er rimelig smart, så er min fri for at holde ind til siden, hvis en eller anden vigtig person ringer, eller man er i tvivl om, hvor veninden vil med hen af.. Istedet for at man sidder der og vifter åndsvagt med hænderne, for at vise hende, at man lige skal ind og tanke.. hehe...

• #15   24. maj 2007 Tror ikke man kan spille musik via bluetooth, men skal lige tjekke. Vender tilbage senere.
    Hvis det kan lade sig gøre, så skal jeg nok hjælpe dig med det.

• #16   24. maj 2007 Noget nyt i sagen ?

For jeg leder også efter en bluetooth løsning til samtaler og musik fra min Nokia

• #17   24. maj 2007 telefonen skal kunne afspille musik via bluetooth.. det kan nokias 6300 hverfald... smiley

men ellers ved de det vel der hvor du købte hjelmen..??...

hvad skulle du gi for det? tror sq jeg skal ha det i den caberge justissimo jeg skal ha smiley

• #18   24. maj 2007 jeg tror ikke mobilen vil afsende musik pr. bluetooth. Den ved nok godt den vil løbe tør for strøm efter ganske kort tid... både mobilen og headsettet

• #19   24. maj 2007 "musik via bluetooth" kaldes også a2dp... så kan man høre musik i ok kvalitet... det er også muligt at høre musik over sco link (normal bluetooth) men det lyder ikke særlig godt.

Hvis du vil høre musik via a2dp skal både hjelm OG mobil understøtte a2dp- ellers kan det ikke lade sig gøre...

Hvis du prøver med en Nokia 6230i f.eks, er det muligt du kan få musik i hjelmen via sco link, men det vil lyde a h t, da det ikke er a2dp...

• #20   24. maj 2007 Jeg har lige købt en Nokia N95.... har den det der a2dp....!?

• #21   25. maj 2007 Andy k: Ja, N95 understøtter det. Men hvor har du fået fat på en N95 henne? ... Jeg har svært ved at få den i DK. Udsolgt over alt.

• #22   25. maj 2007 Vi prøvede med min venindes 6230i igår - det virker sq = )
    Og kvaliteten er helt i top... Så det kan åbenbart lade sig gøre... Hvilken verden inden for teknologi, hehe...

• #23   25. maj 2007 $ Mill's $:
    Der kan være flere ting der er gået galt...ikke sikkert mobilen understøtter overførsel af lyd via bluetooth, hvis den gør skal du parre (ik kinky) mobilen og hjelmens bluetooth, altså oprette en bluetooth profil på din mobil...gøres ved at søge efter bluetooth enheder, så finder den din hjelm, når det er gjort skal du tjekke hvilke muligheder du har under bluetooth menu, evt. også under musik afspiller og vælge, ekstern lyd, lyd via bluetooth, eller ligende

Kommentér på:
Bluetooth hjælp !!

Annonce