628 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

crosser hakker på toppen.. crosser hakker på toppen..

Hej jeg har købt mig en kina crosser for 10500.. det er en zongshen 200 ccm 4-takter.. når jeg rammer toppen ( i alle gear) hakker den som om den ikke får benzin nok til at yde max.. den er helt ny er der nogen der har en ide eller har prøvet det samme?? hjælp mig så jeg kan komme ud og ræse!!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Der kommer ikke vand ud af vandhanen ved vasken. 2.000 kr.
  • Opsætning af hylder 900 kr.
  • hænge gardiner op 450 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 600 kr.
  • Afhentning af skrald 500 kr.
  • Rep. af kabelbrud på Alko robot der melder fejl CN010. Brud er fundet men forsøg selv fejler 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  crosser hakker på toppen..
  • #1   25. maj 2007 Er der ikk garanti på den slags kineser gøgl, eller kan man blot skyde en pil efter garantien..?

• #4   25. maj 2007 Altså der hvor jeg købte den.. det er så en lille forhandler og jeg kørte ned med den og sagde at han skulle lave den. han sagde så at det var benzin slangerne der er for små og at det var et alm problem?? han havde ikke nogle på lager så jeg valge så selv at sætte nogle støre på men det hjalp ikke en skid.. det kunne godt være der var nogle der havde prøvet det før når det skulle være "et alm problem".. Men hvor står jeg skal jeg køre ned og kræve at han laver den eller hvordan??

• #5   26. maj 2007 du har købt noget nyt, og så skal han udbedre fejlen. Således at den fungerer korrekt !

Kommentér på:
crosser hakker på toppen..

Annonce