{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  Ekstra benzintank
  • #1   8. aug 2018 Den er på ingen måde tænkt som "ekstra" tank, bare en røv dårlig oversættelse! Sådan en bruger du til f.eks. at justere karburatorer, hvis du har af monteret tanken! Vil du så absolut have dig sådan en tingest til at køre rundt med, så besøg et hospital og kig lidt på deres dropstativer, det er sådan at det er tænkt smiley

  • #3   8. aug 2018 Benzin i blodet giver pludselig helt ny mening med sådan en tegning

  • #5   8. aug 2018 Okay. Lad mig lige klarlægge..

    Det er til karburatorjusteringer. (Ligesom der står i teksten på linket)

    Jeg kan bare ikke se en vakuum-funktion. Så det svarer vel til at køre på PRI, vil jeg gætte?
    Giver det ikke problemer, hvis den skal stå og køre i en del tid? Det vil jo ikke afspejle hvordan benzintilførslen normalt virker.


  • #7   9. aug 2018 Jo det er nøjagtigt det samme, benzinen løber på samme måde i PRI funktion som normalt når vacum åbner hanen

  • #8   9. aug 2018 Og nej, det er ikke et problem hvis karburatorerne er i funktionel stand, for så vil nåleventilerne lukke for benzinen når der ikke er behov for mere. Det eneste man skal være opmærksom på, er at blænde vacuumslangen, så den ikke suger falsk luft

  • #9   9. aug 2018 Mange tak. Det var lige det jeg ledte efter. smiley

Kommentér på:
Ekstra benzintank

Annonce