936 visninger
|
Oprettet:
Martin Bidstrup (Hirtshals) !
Tilmeldt:
10. feb 2006 Følger: 22 Følgere: 31 MC-er: 4 Annoncer: 2 Emner: 398 Svar: 2.367
Tilmeldt:
10. feb 2006 Følger: 22 Følgere: 31 MC-er: 4 Annoncer: 2 Emner: 398 Svar: 2.367
Nu ryger den nok {{forumTopicSubject}}
på værksted. Har været igang med motorskift på min gamle honda. Og fik endelig samlet det hele. Tørner starteren, og så står det ud med benzin, og jeg finder to benzin rør som jeg har glemt at montere. Og nu kan jeg selvfølgelig ikke finde ud af hvor de hører til. Kan godt regne ud de skal sidde mellem kaburatorne. Men kan ikke lige finde ud af hvor.
Måtte selvf. også skifte bundkar efter motoren var monteret, da den "nye" var flækket ved bundproppen. Fedt..
dec 2005
Følger: 58 Følgere: 58 MC-er: 2 Emner: 18 Svar: 1.493
Håber værkstedet har en hurtig tid til dig - så du snart kan komme på vejen igen...
Næste gang vi mødes skulle vi gerne begge kunne køre hele vejen hjem...
feb 2006
Følger: 22 Følgere: 31 MC-er: 4 Annoncer: 2 Emner: 398 Svar: 2.367
feb 2006
Følger: 22 Følgere: 31 MC-er: 4 Annoncer: 2 Emner: 398 Svar: 2.367
maj 2004
Følger: 33 Følgere: 30 MC-er: 6 Emner: 64 Svar: 1.534
På karburatorerne sidder der højst sansynligt en studs i bunden, placeret mellem karburatorerne. På denne studs skal fødeslangen fra benzintanken monteres.
Øverst på karburatorerne sidder der nok også en studs, den skal blot have adgang til fri luft, sansynligvis er der en slange som passer til en studs på luftilterkassen, hvro dne så kan trække luft fra.
Der kan også være en vacumstuds på benzinhanen, som skal have forbindelse til en studs på indsugningssiden, sådna at benzinhanen åbner når motoren suger.
De resterende studse på tank og karburator er højst sansynlig overløbsslanger.
Men som Mikkel skriver, smide et par billeder op, så skal MCG nok få løst det ved fælles hjælp - uden værkstedet!
feb 2006
Følger: 22 Følgere: 31 MC-er: 4 Annoncer: 2 Emner: 398 Svar: 2.367
Nu ryger den nok