{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
936 visninger | Oprettet:

Nu ryger den nok {{forumTopicSubject}}

på værksted. Har været igang med motorskift på min gamle honda. Og fik endelig samlet det hele. Tørner starteren, og så står det ud med benzin, og jeg finder to benzin rør som jeg har glemt at montere. Og nu kan jeg selvfølgelig ikke finde ud af hvor de hører til. Kan godt regne ud de skal sidde mellem kaburatorne. Men kan ikke lige finde ud af hvor.
Måtte selvf. også skifte bundkar efter motoren var monteret, da den "nye" var flækket ved bundproppen. Fedt..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nu ryger den nok
  • #1   30. maj 2007 Det er da rigtig surt Martin... jeg ved jo hvor længe du har været uden cykel.... og så var du så tæt på - og alligevel så LANGT fra...
    Håber værkstedet har en hurtig tid til dig - så du snart kan komme på vejen igen...
    Næste gang vi mødes skulle vi gerne begge kunne køre hele vejen hjem...


  • #2   30. maj 2007 Ja det kunne sku værer fedt... Tak for omtanken..

  • #4   30. maj 2007 Synes jeg ledte og ledte, men kunne sku ikke rigtig finde det rigtige sted. Der hvor jeg troede det kom ud, passede de to rør ikke på.. Så hvis der er nogen der ligger inde med en værksteds manual af en vf500 f2 84-86 enten i bogformat eller som computer fil.. SÅ HJÆLP mig.. Vil jo gerne ud inden det bliver vinter..

  • #6   30. maj 2007 Kunne godt bruge en lidt mere detaljeret beskrivelse.

    På karburatorerne sidder der højst sansynligt en studs i bunden, placeret mellem karburatorerne. På denne studs skal fødeslangen fra benzintanken monteres.

    Øverst på karburatorerne sidder der nok også en studs, den skal blot have adgang til fri luft, sansynligvis er der en slange som passer til en studs på luftilterkassen, hvro dne så kan trække luft fra.

    Der kan også være en vacumstuds på benzinhanen, som skal have forbindelse til en studs på indsugningssiden, sådna at benzinhanen åbner når motoren suger.

    De resterende studse på tank og karburator er højst sansynlig overløbsslanger.

    Men som Mikkel skriver, smide et par billeder op, så skal MCG nok få løst det ved fælles hjælp - uden værkstedet! smiley



  • #7   30. maj 2007 Ja det var nok en ide med billeder, men det kan ca først blive søndag desværre.. Men må lige prøve at ringe til min mekker og hører om han har en værksteds manual liggende man kunne købe en kopi af.. Men vender tilbage med updates

Kommentér på:
Nu ryger den nok

Annonce