{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
760 visninger | Oprettet:

Fejlfinding af Indstrumentpanel {{forumTopicSubject}}

Hey

Jeg kunne rigtigt godt tænke mig, råd eller generelt hjælp til mit problem med min mc.
Jeg har en Kawasaki z300 2015 abs, den har ikke gået mere end 10.000km.

Landet ligger sådan, at jeg her for et par dage siden valgte at lave et årligt service på min motorcykel. Dette forløb fint, havde testet alt ved testkørelse, dog uden kåbe på.

Da jeg så senere på dagen, sætter min kåbe på, forventede jeg, at alt var på sin plads. Næste dag ville jeg ud på en morgentur, hvorefter jeg finder ud af, at mit indikationslamperne ikke virker på instrumentpanelet.

Jeg er nu ved det punkt hvor jeg godt kunne bruge et par råd, eller mulige løsninger til mit problem.
Jeg har leget lidt med kablerne til instrumentpanelet, og hvis jeg sætter tænding på og derefter kobler ledningerne til instrumentpanelet til, så virker 90% af indikationslamperne. Hvis jeg så slår tænding fra og til er der ingen indikationslamper der virker.

Sikringerne er alle fejlfrie, så mit mulige bud ville være batteri, instrumentpanel eller spændingsregulatoren (den var i berøring med stel under testkørelse). Stelforbindelserne er renegjort.


Håber der er nogle der ville kunne komme med råd, eller hjælp.


Kommentarer på:  Fejlfinding af Indstrumentpanel
Kommentér på:
Fejlfinding af Indstrumentpanel

Annonce