411 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

TomTom ladestik på batteri. TomTom ladestik på batteri.

Hej i gæve gallerister ..

Jeg er blevet i tvivl om noget .. Jeg har lige sat ladestik
til min TomTom på batteriet, hvor den jo så lader op når selve TomTomén sidder på ..
MEN holder den op med at tage strøm fra batteriet når den er ladet helt op?
jeg mener bare, hvis man nu glemmer at tage den af når man er i garage, om batteriet så er fladt når man kommer næste morgen?

Pft.
MIchael

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Svejsning af en aluminium stol.En af de “brædder”man sidder på er gået i stykker i svejsningen 500 kr.
  • Stormsikring Pavillon 1.400 kr.
  • Hjælp til elstik 500 kr.
  • Vinduespudsning 600 kr.
  • Vandrør-skade 1.300 kr.
  • Luge ukrudt 1.375 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  TomTom ladestik på batteri.
  • #1   11. jun 2007 Mit gæt er, at den vil fortsætte med og lade så længe der er strøm tilrådighed.... Hvis man lader sin TT Rider ligge i længere tid så mister den strøm... Gætter på, at der bruges lidt til ur, m.v.

Koble din TT Rider efter tændingen istedet for, så er du helt sikker på, at den ikke er skyld i afladning af batteriet, hvis du skulle glemme den...

• #2   11. jun 2007 Hej Michael !

Jeg skal ikke "kloge" mig, men jeg har TTR på min MC. tilsluttet over tændingsstrømmen. Det kan anbefales. Når du stadser cyklen, lukker TTRén selv ned, og modsat når tændingen slås til.

Mvh
    Jesper

• #3   12. jun 2007 Hej

Ja, jeg er nødt til at gøre som i begge skriver ..
    Det må jeg se om jeg magter .. ellers må jeg vente til den aslligevel skal til service smiley

Tak for svar.

• #4   12. jun 2007 NU er sådan en Sortsol jo nok ikke lige så let og pille i, men jeg fandt en mulighed for, at tappe strømmen via instrumenterne.

Dermed så får TT Rider strøm når tændingen slås til og ikke før. Et indgreb som ikke ødelægger noget, da jeg brugte kabelsko og skruede det sammen med de eksisterende forbindelser op instrumentet....

• #5   12. jun 2007 Det letteste er, at tage strømmen i forlygten ved din posionspære.
    ;O)

Kommentér på:
TomTom ladestik på batteri.

Annonce