407 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Kaj 9210 M
Kaj 9210 M
Følger: 1 Emner: 20 Svar: 63

Polering og løst blinklys Polering og løst blinklys

Hej. Er der nogle der kan hjælpe.
Jeg har demonteret kåben, der nogle ridser efter den er væltet på tankstationen smiley Hvad kan polere den med, ridserne er så dybe at jeg kan se det hvide glsfiber under lakken.?
Samtidigt skubbedes blinklyset ind så det hænger og dingler, der sidder noget sort stads, tror det er noget epoxy eller en anden form for 2 komponent lim der har holdt det på plads før. Hvad gør jeg.?
Når jeg kommer over 160 slår mine sidespejle ind, skide irriterende når man skal sidde og rette dem til hele tiden for at holde øje med bagfrakommende, hvor køber man nye sidespejle der ikke har denne egenskab, de skal jo gerne passe til cyklen mht farve mm.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af kattenet på altanen 800 kr.
  • Ophængning og tilpasse rullegardiner 1.000 kr.
  • Slå græs 400 kr.
  • montering af senge og kommode 1.967 kr.
  • Havemand til havearbejde. 2.256 kr.
  • Udskiftning af tagplade 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Polering og løst blinklys
  • #1   15. jun 2007 Hvad med at oprette din mc herinde, som det første. Det gør det alt andet lige nemmere at hjælpe dig, hvis vi ved hvilken mc du har.

• Kaj 9210 M
    Kaj 9210 M Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 1 Emner: 20 Svar: 63
    #2   15. jun 2007 Ja jeg ved det Jeppe. Men det med PC digitalfoto mm er ikke min stærke side. Jeg skal jo nog have nogle til at hjælpe mig med det så mcisterne kan se min VF1000F2 boldor fra 1986

• #3   15. jun 2007 Når ridserne først er så dybe, at de er inde under klarlakken, er der kun en udvej, og det er at få foretaget en reparation af lakken eller få omlakeret hele fladen.

Ville det ikke være en idé at købe nogle blink, der er monteret på en lidt mere snedig måde?

www.louis.de har faktisk mange fine dele! Også sidespejle, hvis det er.. smiley

Kommentér på:
Polering og løst blinklys

Annonce