{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
706 visninger | Oprettet:

Joachim G
Joachim G
Tilmeldt:
7. okt 2018
Følger: 11 Emner: 1 Svar: 2

Lys på honda cb 500 four {{forumTopicSubject}}

Hej jeg har en Honda cb 500 four fra 1976 men jeg kan ikke få lyset til at virke på den, når den står så jeg kan tænde den. Jeg kan godt for den til at lyse men så kan jeg ikke starte motorcyklen, den kan stå på slukket-tænding-P og når den står på P kan jeg godt få lyset til at virke, men når den står på tænding og jeg vil starte den så lyser den ikke er der nogen som kan hjælpe mig??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lys på honda cb 500 four
  • #1   7. okt 2018 Vent med at sætte lys på til den er startet (jeg håber da sandeligt ikke at du "tænder" den, det er som regel noget med ild)!! Det er jo ikke sikkert at batteriet er i form til fuldt blus på lygter og startmotor samtidigt smiley

  • Joachim G
    Joachim G Tilmeldt:
    okt 2018

    Følger: 11 Emner: 1 Svar: 2
    #2   7. okt 2018 Jeg har kørt på den og været det hele igennem det virker fint men kan bare ikke få gang i lyset for eller bag blinklyset virker fint men ikke noget af det andet og det har virket kort på et tidspunkt men forsvandt da jeg slukkede den igen smiley

  • Joachim G
    Joachim G Tilmeldt:
    okt 2018

    Følger: 11 Emner: 1 Svar: 2
    #4   7. okt 2018 Tænkte også på at det var tændingslåsen men den kan kun købes i udlandet til den model kan det passe

  • #6   7. okt 2018 Prøv at give den kontakt en omgang kontaktrens. Hvis det ikke hjælper, så få målt din tændingslås igennem og se om det er der den er gal inden du bestiller nye stumper.

  • #7   7. okt 2018 Hvis den er original med ledning fra højre styrkontakt ført gennem styret, så er det ofte hvor ledningerne går ind i styret at de er gnavet i stykkert

  • Henning M
    Henning M Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 2 Følgere: 2 Svar: 67
    #8   9. okt 2018 Jeg mener, at den er født med en bilux forlygtepære på 20/25w. Hvis nogen har monteret en halogenlampe på 60/65w, uden at sætte relæer ind, så er det meget sandsynligt, at en eller flere kontakter er brændt istykker. Hvis det stadig er det originale ledningsnet, er det også sandsynligt, at en eller flere ledninger er knækkede og at stikkene er dårlige/defekte.
    Det kan dog også bare være en sikring, der er sprunget eller irret.
    Hvis du kun kan købe en tændingslås i udlandet, så gør da det. Men helst indenfor EU, da du ellers risikerer told, moms og opkrævningsgebyr......


Kommentér på:
Lys på honda cb 500 four

Annonce