{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
818 visninger | Oprettet:

Daniel K
Daniel K
Tilmeldt:
15. maj 2017
Følger: 13 Emner: 3 Svar: 7

Vedr. Gsxr 600 k6 vil ikk starte {{forumTopicSubject}}

Hej herinde.

Jeg har et mindre/større problem vedr. Min mc.

Jeg rullede den ud i morges og da jeg trykkede på ignition knappen får jeg bare en klik lyd og et dødt styrapparat uden lys i.
Har desværre oplevet det 2 gange før.. og for godt 1 måned siden skete det igen.... der smed jeg den til mit værksted som konstaterede det var lade regulatoren.... den skiftede de så plus de skiftede også selve batteriet og målte på det og det hele og sagde til mig det var fikset.

Her 1 måned efter kan den endnu engang ikke starte trods nyligt skiftede lade regular og batteri. Hvad i alverden gør jeg? Og hvis ikke mit værksted kan fejlfinde og hjælpe hvem kan så?

Håber nogen kan hjælpe mig.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vedr. Gsxr 600 k6 vil ikk starte
  • #1   16. okt 2018 Mon ikke det er starteren, det er relæet i starteren det klikker ikke??

  • #2   16. okt 2018 Det kan være din dødmandsknap har sat sig? Skil den ad og brug lidt kontakt spray smiley

  • #3   16. okt 2018 Tilbage til værkstedet og sig det er en ommer smiley
    Hvis det er noget af det nye er det på garanti - og hvis du selv piller for meget vil de ikke kendes ved det.


  • Daniel K
    Daniel K Tilmeldt:
    maj 2017

    Følger: 13 Emner: 3 Svar: 7
    #4   16. okt 2018 Skal lige siges, jeg bestemt ikke er særlig tekniks og kan lige bære mig ad med at afmontere batteriet på den så teknisk kunnnen er det der vi er......
    - opdatering jeg forsøge Jumpstarte cyklen ved hjælp af bilbatteri, fik den startet og lod den snurre i neutral gear i ca. 20 min(stadig tilsluttet bilbatteriet) da jeg så afmontere det.. så står den i ca. 10 min og snurre videre.... inden den så slukker igen....??? Har virkelig brug for hjælp til noget fejlfinding ... virker ikke engang til mit værksted ved hvad fanden der er galt (undskyld sproget er forholdsvis frustreret)


    - anden side af sagen er at jeg nu på lørdag er nødt til at få den fragtet op til min mekaniker... det er lige 30 min. På motorvejen, skal jeg prøve at tage batteriet ud og oplade det? Og satse på jeg kan køre turen? Jeg leder desperat efter hjælp.


  • Daniel K
    Daniel K Tilmeldt:
    maj 2017

    Følger: 13 Emner: 3 Svar: 7
    #5   16. okt 2018 Jo altså den klikker, når jeg forsøger få tænding på. Men efter 2 forsøg forsvinder klikker også er der bare intet lys eller nogen form for reaktion når jeg klikker på ignition knappen.

  • #6   16. okt 2018 Du kan sikkert lade den op - det er et godt sted at starte smiley

  • #8   16. okt 2018 du har ikke mont noget ekstraudstyr som bruger strømmen når den bare holder stille og derved tapper batteriet for strøm ? smiley skal du ikke ha oprettet den herinde så vi kan se den smiley

  • Daniel K
    Daniel K Tilmeldt:
    maj 2017

    Følger: 13 Emner: 3 Svar: 7
    #9   16. okt 2018 Har intet ekstra udstyr monteret.

  • #10   16. okt 2018 Kan også bare være en dårlig forbindelse , tjek de tykke ledninger i alle ender og spænd batteripolerne efter

  • #11   17. okt 2018 Jeg er næsten også sikker på at det er din ensretter der er galt. Den er for tæt på et område som er for varm(kan ikke huske hvor den sad på min) som gør at de brænder af. Mange vælger at flytte den et sted hvor den ikke kan brænde af.

Kommentér på:
Vedr. Gsxr 600 k6 vil ikk starte

Annonce