658 visninger
|
Oprettet:
Tilmeldt:
10. feb 2006 Følger: 21 Følgere: 42 MC-er: 5 Annoncer: 1 Emner: 400 Svar: 2.364
Hjælp til køler {{forumTopicSubject}}
Fik endelig min cykel ud og køre. YES.. Men et problem kommer sjældent alene.. Der er slet ingen udslag på vand temp måleren og kølervæsken løber ud af overløbsslangen. Er det blæseren det er galt med.. Eller noget andet..
okt 2005
Følger: 18 Følgere: 6 MC-er: 2 Emner: 24 Svar: 433
Se evt her: http://www.motorcykelgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=45119
feb 2006
Følger: 21 Følgere: 42 MC-er: 5 Annoncer: 1 Emner: 400 Svar: 2.364
okt 2005
Følger: 18 Følgere: 6 MC-er: 2 Emner: 24 Svar: 433
feb 2006
Følger: 21 Følgere: 42 MC-er: 5 Annoncer: 1 Emner: 400 Svar: 2.364
feb 2006
Følger: 21 Følgere: 42 MC-er: 5 Annoncer: 1 Emner: 400 Svar: 2.364
okt 2004
Følger: 53 Følgere: 52 MC-er: 3 Emner: 54 Svar: 934
feb 2006
Følger: 21 Følgere: 42 MC-er: 5 Annoncer: 1 Emner: 400 Svar: 2.364
feb 2006
Følger: 21 Følgere: 42 MC-er: 5 Annoncer: 1 Emner: 400 Svar: 2.364
Martin
Hjælp til køler