816 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
5 Svar
Hjælp til wheelie... Hjælp til wheelie...
Jeg kører på en Hornet 600, og vil naturligvis gerne lære at lave en ordentlig wheelie. Jeg kan godt få hjulet i vejret i første, men har ikke rigtig modet til at tvinge den langt nok op. Jeg føler også at den er temmelig urolig på gassen i første, men jeg tror ikke den har kræfter nok til at komme op i andet gear... Nogen gode råd???
0 synes godt om
jan 2004
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 1 Svar: 19
dec 2003
Følger: 26 Følgere: 19 MC-er: 1 Emner: 221 Svar: 2.307
Ellers havde Bike nogle gode "råd" til dem der vil lære det..
1: Lån din kammerats mc
2: Find et hospital og øv dig foran det.
osv, osv (der var vist 10 stykker)
Mvh
Bo
apr 2004
Følger: 12 Følgere: 14 MC-er: 2 Emner: 5 Svar: 13
er der HKer nok på hjulet går det af sig selv
jan 2004
Følger: 7 Følgere: 6 MC-er: 2 Emner: 28 Svar: 135
Ja hvis man vil være helt sikker på at der ikke sker noget, så skal man lade vær.....
Men det er jo cool at ku og det er vel ganske naturligt at man ønsker at udvikle sig som mc kører.
Hvis du vil øve dig lidt før du bruger cbr'en, så køb en gamel off-roader og leg med den.
Jeg tror nu godt du kan løfte den i 2. gear, evt med brug af kobling. - men det må der være andre hornet ejere der kan fortælle dig det med sikkerhed
HUSK ALTID!!! at have beskyttelse på!!
Det inkludere også RYGBESKYTTER!! (og nej den der sidder i jakken er ikke nok!)
God fornøjelse!
jan 2004
Følger: 50 Følgere: 53 MC-er: 13 Emner: 277 Svar: 965
men som de andre siger er det bæst at hive den op i første og så et hurtigt skift til anden.
det tager lang tid før man bliver god til det men man bliver nød til at komme derop hvor man ikke er tryg ved det og så skal man enda længere op og så bliver man også tryk ved det på et tidspungt, men det ville selfølig være næmmere vis det var en 900 ccm du hade dig.
kørte sammen med en som også kunne få hans kawa 636 den nye op i 3 ved at bruge koplingen men den har selfølig også nogle flere heste men godt af en 600 ccm helt sikkert.
Hjælp til wheelie...