{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sv 650 og sv 1000 speedometer
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.647
    #1   8. dec 2018 Mangler du et da?

    Jeg ved ikke om de er ens, men 650 findes med ABS, så sådan et passer helt sikkert ikke på en 1000.
    Dem uden ABS, kunne godt være magen til 1000'erens...

    Jeg har et par stykker liggende, hvis det skulle være. smiley


  • #2   9. dec 2018 Hvad skal du have for en så helst til sv 1000,
    Men det jeg tænkte på var at jeg fik en af min gode ven som kan meget med elektronik så man kunne flytte display til siden så bliver den korterne og ikkalt for langt ud det ser klogest ud synes jeg, og jeg har dog en selv nu men det ville være sødt for den hvis jeg smadre den når den er født med min sv1000 smiley


  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.647
    #3   9. dec 2018 Man kan ikke flytte displayet. Printet fylder hele speedometeret....

  • #4   9. dec 2018 Hmm smiley
    Der må da være noget man kunne gøre tænker jeg smiley


  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.647
    #5   9. dec 2018 Hvorfor bruge tid på det?

  • #6   9. dec 2018 Jeg tænker bare det rart at vide hvis nu motorlampe lyser eller fejl på et sted det ville jo ikke komme frem hvis man bare skiftet ud til noget andet som fx koso

  • #7   9. dec 2018 Eller kan man bare klippe ledning over og så finde ud af hvad det er til osv så lykkedes den vej? Eller er det også umuligt

  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.647
    #8   9. dec 2018 Jamen hvorfor vil du have et mindre speedo på?

  • #9   9. dec 2018 Jeg synes bare de kommer langt ud fordi de er store smiley

    Og jeg havde tænkt at få en som var koso men der passer de stik nok ikke sammen så ville jeg jo se om man kunne lave de originale om så de lignede dem som koso og så få lavet rammen selv bagefter smiley

    Men indstil videre så er det er det dem jeg bruger


  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.647
    #10   9. dec 2018 Jeg kan godt lide det originale instrument. Når folk skifter det ud, kommer fronten af cyklen til at se komplet åndssvag ud, med en flad forlygte og et lille instrument. Det ødelægger udseendet efter min mening...

  • #11   9. dec 2018 Okay du har måske også ret i det, jeg har ikke fået kigget på min mc her på det sidste men indtil videre så bliver det også den originale jeg kommer til bruge.

    Det vigtigste for mig at jeg kan holde øjne med den ikke får problemer osv jeg hører ikke lige så godt som jer andre så det er et hjælp for mig mwd den på smiley


  • #12   13. dec 2018 Enig med Sajmon, synes nærmest ALDRIG det bliver et godt resultat når folk skifter fronten ud.



  • #13   13. dec 2018 det jeg bare smag og behag smiley

    JEg har heller ikke helt bestem endnu men jeg ville jo prøve mig frem til det men det koster jo også så indtil videre er det sådan med den originale smiley


  • #14   13. dec 2018 Ja det er selvfølgelig smag og behag ??

    Har selv haft både sv650 og 1000’er, og har da også haft kigget på dem igen brugt.

    Hvis de havde anden front mistede jeg hurtigt interessen, ja jeg synes, nærmest uden undtagelse, at det ligner noget t-Hansen Brian gejl, som meget sjælden harmonere med cyklen ??

    Plus det store minis i min bog, om dem der har rodet med det, har haft forstand på det (hvis man evt skulle købe den ) ??


  • #15   14. dec 2018 Er det din eller min mc vi snakker om ?
    Godt så. så lader vi det ligge der...

    Som sagt er det smag og behag hvis i/Du synes at originale er fanatisk eller smukt så er det også fint og hvid jeg synes det er grim, stor eller hvad det nu er ( jeg vil gøre noget ved det fordi den kommer for lang ud )
    så kan du jo vel også være ligeglad med hvad jeg vil på min mc..

    Jeg spørger jo om det kan lade sig gøre inden man går i gang for det kunne jo være at nogen har prøvet det og det kan man bare ikke eller men kan godt så er det jo bare det..

    Grunden til jeg kunne tænke mig at have mindre speedometer på er pga jeg skal have en anden plade på over lygte og der er den speedometer for langt uden.



Kommentér på:
Sv 650 og sv 1000 speedometer

Annonce