{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
885 visninger | Oprettet:

Yamaha xv tr1/se model {{forumTopicSubject}}

Hej mc galleri.
Jeg er ejer af en xv 1000 fra 84 som jeg er ved at ombygge. På de forskellige sider med reservedele kan jeg vælge et hav af xv modeller og årgange.
Er der nogle af jer der ved hvad forskellen er på se og tr1 modellerne.
På min reg test står kun 1000 og da den er importerer kan forhandlerne ikke hjælpe mig med min model.
Så håber i måske kan give mig svar.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Yamaha xv tr1/se model
  • #1   8. jan 2019 TR1 er med kædetræk

  • #2   8. jan 2019 Hvis du kom med et billede var det noget lettere at hjælpe dig. Der er mange modeller, i DK var det kun XV 750 se og TR1 der blev solgt i 84, og det kan du jo ikke bruge til noget hvis den er "ikke etnisk dansk" smiley

  • #3   8. jan 2019

    profilbillede
  • #4   8. jan 2019

    profilbillede
  • #5   8. jan 2019 Det er med 99,99% sikkerhed den der fra 86 blev solgt i DK som XV 1000 Virago (gold version) i udlandet hed den vist Virago 1000,muligvis og med guldnavnet smiley

  • #6   8. jan 2019 Der problemet ligger er. At det er en 1984 1000 model
    Men med en 86’er 1100 motor.
    Når jeg skal finde dele til feks. Bremserne. Så er det også en 86/88 model jeg skal vælge. Jeg skal også bruge simmerringe/pakdåser til gaflerne. Men der er jeg så meget itvivl fordi størrelserne er så forskellige.


  • #8   8. jan 2019 Jeg må indrømme at jeg ikke forstår hvad du spørger om, jeg troede at du ikke vidste hvilken model du havde, men det lader da til at du har helt styr på det! Og hvis du vil vide mere, så er det bare i gang med at søge lidt på Google, i løbet af 10 min. ved du alt hvad du ikke var klar over at du ikke vidste, men gør det selv, jeg gider ikke smiley
    Edit #7 De hed så Virago i USA dem vi kender som "se" her til lands, sååå smiley


Kommentér på:
Yamaha xv tr1/se model

Annonce