1.000 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

HJÆLP! Er det helt umuligt? fælge honda shadow. HJÆLP! Er det helt umuligt? fælge honda shadow.

jeg har en honda shadow vt1100c fra 1988.
og den er jo udstyret med nogle (i mine øjne) ikke så kønne helstøbte fælge.
og jeg jeg gerne have fælger med eger på. MEN.. jeg har søgt og søgt, men jeg kan ikke finde nogen der passer på min cykel.
sidder der nogle derude med erfaring eller ekspertise, ville jeg sætte utrolig stor pris på det! smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Smid et ikea skab ud som er fuldt afmonteret og står på gadeplan 400 kr.
  • Havearbejde 900 kr.
  • Hækkeklipning 1.200 kr.
  • Opsætning af gardinstang 500 kr.
  • Male to værelser + lofter 2.750 kr.
  • Samle IKEA møbler 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HJÆLP! Er det helt umuligt? fælge honda shadow.
  • #1   14. jan 2019 Du kan købe lige hvad du vil. Det eneste du skal lave om er lejerene i hjulet.. så de passer til den aksel du køre med std..

• #2   14. jan 2019 Er dét med kardan i bag. Kan nu måske komme ud i et lille problem. Men alt er muligt

• #3   14. jan 2019 Der bliver vel også noget med at få bremseskiverne til at passe i forhold til kaliberen?

• #4   14. jan 2019 Ja. Der skal laves noget spacer.. Hvis de skal rykkes lidt ud. Enten ved kaliber eller nav..

• #5   14. jan 2019 Alt kan lade sig gøre, siges det, men du skal lige have løst det med kardanen. Jeg vil tro at det kommer til at koste betydeligt mere end cyklen er værd, så medmindre at du er ekstremt vild med den, og den bare skal have eger, så glem det!

• #6   14. jan 2019 Hvis du har vilje styrken og gå på modet, od de rette forbindelse, Er jeg sikker på det kan laves for ganske få penge.
    Fælgene koster lidt penge selvfølgelig..

• #7   14. jan 2019 Du ku jo også..... smiley

http://www.shadow-mc.dk/

• #8   14. jan 2019 Tusind tak for alle de opmuntrene ord!
    Ja den er med kardan.
    har efter lang tids søgen, erfaret at det ikke bliver helt så nem som jeg havde håbet, men jeg har dog muligvis nogle gutter med MC værksted der kan hjælpe med at få kaliber osv til at passe.. hvis det overhovedet kan lade sig gøre for nogenlunde penge.
    Cyklen står i vanvittig god stand for dens alder med kun 30.000 km på tælleren og fuldt renoveret efterhånden. Men nu er jeg nået til fælgene. Og det ødelægger lidt hele temaet, hvis ikke der kan komme eger på smiley
    Men har folk nogle ideer til hvor jeg kan kæbe en fælg der kommer så tæt på som muligt, hvad skal jeg kigge efter? Er ny i hele fælge/aksel området

• #9   14. jan 2019 #7 Ruben S
    Du mener høre nogle af drengene fra shadow klubben om de har nogle erfaringer? Great idea!

Kommentér på:
HJÆLP! Er det helt umuligt? fælge honda shadow.

Annonce