{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
468 visninger | Oprettet:

Tændingsproblemer {{forumTopicSubject}}

Hej til alle.
min zx10 har nogen tændingsudsættere ved varm motor, det er lige omkring det punkt hvor blæseren slår til, jeg har skiftet tændledninger og tændhætter og selfølgelig tændrør, men det har ikke hjulpet. Har nu bestilt helt nye tændspoler og håber det løser ret, men er der nogen der har et bud på hvad det ellers kan være? mvh Peter

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hængt 3 lamper op 1.200 kr.
  • Ophængning af lampe 400 kr.
  • Hænge tre lamper op 800 kr.
  • Samle Ikea Pax to skabe 1.000 kr.
  • Hænge 2 billeder op 450 kr.
  • Udskift kontakter 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tændingsproblemer
  • #1   14. jul 2007 Lyder som et godt bud, har du prøvet at måle ohm modstanden på spolerne ved kold og varm tilstand?? Hvis der er en skavank i en spole viser det sig mange gange ved varm tilstand.

• #2   14. jul 2007 Nej jeg har ikke målt da jeg ikke tror jeg måler den store forskel og problemmet er der også kun helt varm, inden jeg når at skille den ad, er værdierne nok inden for mål, men tænkte på om den pickup der sidder i motorens venstre side måske kunne volde lidt problemer? Tændingsboksen vil jeg næsten udelukke da den sidder under sædet og ikke er udsat for varme..

• #3   15. jul 2007 Nu er der jo ikke noget der er normalt i denne verden, men man siger, at hvis elektronik holder 14 dage fra nyt, holder det som regel køretøjets tid ud, forudsat at ikke en eller anden står og fumler med startkabler og polvender....
    Det er yderst sjælden, at boxen ryger sig en tur, pickup´en, jaah, muligvis, men jeg tror mere på spolerne.

• #4   15. jul 2007 Enig Palle W, tror sq også mest på spolerne, men de er bestilt og kommer nok i løbet af ugen :-). ved nogen eventuelt om man kan købe sådan en pickup? hvis det nu skulle være den der er ved at give op.

Kommentér på:
Tændingsproblemer

Annonce