623 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Grydesvampe i udstødningen Grydesvampe i udstødningen

Hey godtfolk...

1. Jeg ved godt at dette emne har været oppe og toppe før, men jeg bliver nød til lige a høre hvor mange svampe man skal smide i potten? Jeg har nemlig en cb650 som skal synes, men der er ingen dæmper i potten

2. er der så nogle som ved hvor mange db den maks må larme? er det noget med fabrikoplysnninger eller bare årgang?

3. efter den er synet skal der en sportsudstødning på, hvis den er godkendt til gadebrug, vil cyklen så kunne synes med den på?

Håber der er nogle som har svarene på mine spørgsmål og god vind til alle derude...

Mvh Morten

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samling af spisebord 1.350 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • 2 lamper og 2 billeder 500 kr.
  • Tilslutning af komfur 350 kr.
  • Tage ned en lampe i taget 335 kr.
  • Havemand til ukrudsrydning i indkørsel 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Grydesvampe i udstødningen
  • #1   25. maj 2005 Tag chancen....... alle de skønte spildte kræfter...
    Jeg har synet en gl. Boldor engnag med en Laser Potte uden indmad.
    Rullede den ind i synshallen uden at starte ... skiverne blev målt og synsmanden sagde til sin makker hva Mogens vil du prøve en tur - "Næ det regner" og så var den synet smiley
    Jeg troede fandme det var løgn .....man har jo lov at være heldig...(startede først da jeg havde trukket cyklen ud af synshallen)

• #2   25. maj 2005 Jeg fik synet min RF'er for godt en måned siden med en hjemmebygget sportspotte på (som sagde en del!). Jeg tætnede den kun lidt med noget pakuld inden jeg kørte til syn -og synsmanden bemærkede intet, på trods af at han prøvekørte den en tur. Jeg var også ved at sætte original potte på osv, men tog chancen og det gik. Jeg tror ikke at der nogen db-grænse. Og mht til den nye sportspotte Morten -så tror jeg ikke at det er noget problem at få den synet med den på, blot den ikke larmer helt sindsygt -jeg har hørt flere der har fået synet kværne med Laser, Ixil, og Devil potter på.

Så mit råd til dig Morten: smid lidt pakuld/grydesvampe i den potte, sørg for at din cykel ellers er lovlig (lys, reflekser, skiver etc.) Og så smutter du igennem syn med raketten.

Pøj pøj med det.

Ronny.

• #3   25. maj 2005 Det lyder godt, så vil jeg gå på jagt efter en ordentlig potte smiley og ja den bliver uden indmad, hehe... Har lige hentet en cb650 fra tyskland, rimelig dårlig stand men alt virker såden skal bare synes og afgiften skal betales og så skal jeg i gang med den store ombygning... smider snart nogle billeder ind af den... Men mange tak for svarene...

Mvh Morten

Kommentér på:
Grydesvampe i udstødningen

Annonce