623 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
3 Svar
Grydesvampe i udstødningen Grydesvampe i udstødningen
Hey godtfolk...
1. Jeg ved godt at dette emne har været oppe og toppe før, men jeg bliver nød til lige a høre hvor mange svampe man skal smide i potten? Jeg har nemlig en cb650 som skal synes, men der er ingen dæmper i potten
2. er der så nogle som ved hvor mange db den maks må larme? er det noget med fabrikoplysnninger eller bare årgang?
3. efter den er synet skal der en sportsudstødning på, hvis den er godkendt til gadebrug, vil cyklen så kunne synes med den på?
Håber der er nogle som har svarene på mine spørgsmål og god vind til alle derude...
Mvh Morten
0 synes godt om
maj 2005
Følger: 41 Følgere: 42 MC-er: 3 Emner: 94 Svar: 1.998
Jeg har synet en gl. Boldor engnag med en Laser Potte uden indmad.
Rullede den ind i synshallen uden at starte ... skiverne blev målt og synsmanden sagde til sin makker hva Mogens vil du prøve en tur - "Næ det regner" og så var den synet
Jeg troede fandme det var løgn .....man har jo lov at være heldig...(startede først da jeg havde trukket cyklen ud af synshallen)
apr 2005
Følger: 52 Følgere: 46 MC-er: 1 Emner: 56 Svar: 601
Så mit råd til dig Morten: smid lidt pakuld/grydesvampe i den potte, sørg for at din cykel ellers er lovlig (lys, reflekser, skiver etc.) Og så smutter du igennem syn med raketten.
Pøj pøj med det.
Ronny.
dec 2004
Følger: 1 MC-er: 2 Emner: 7 Svar: 20
Mvh Morten
Grydesvampe i udstødningen