{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
716 visninger | Oprettet:

Studs i Luftfilterkasse. {{forumTopicSubject}}

Hejsa.

Jeg skal have ruller / dysset min bandit 1200 rigtig ind her på tirsdag. (Har fundet ud af at det alligevel ikke var dysset rigtig som ham fra MC Hospitalet påstod. Blandingen er for mager)
Nå men mit spørgsmål er nu. Vil det være en fordel eller give noget ekstra hvis jeg fjerne den der studs der sidder inde i luftfilterkassen. (Jeg har K&N luftfilter i)
Ham fra MC Hospitalet sagde jeg skulle fjerne det, for det galt om at få så meget luft ind som muligt. Så det gjorde jeg. Men når jeg så vred håndtaget, så tøvede banditten lige et ½ sekund inden den kom. Så satte studsen i, igen. Men det kan jo så selvfølgelig også skyldes at den jo ikke fik benzin nok som jeg jo har fundet ud af den ikke gør.
Er der nogen der har nogle erfaringer med at fjerne den studs? Om det giver noget mere, eller man bare skal lade den blive sidende?

/Tommy


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Studs i Luftfilterkasse.
  • #1   15. jul 2007 På min Bandit600 var hele "bagvægen" i kassen skåret af for at den skulle kunne trække vejret ordenligt, det var inden den blev boret til 771 cm...
    Hov, det kørte den fint med...


  • #2   15. jul 2007 Har lige modtaget dette fra Raun:

    Den skal ud smiley Grunden til at den tøvede er højst sandsynligt fordi den ikke er dysset ind til det. Ydermere er der mange der har gode erfaringer med at lave et ekstra hul ved siden af det oprindelige hul - igen for at få mere luft til.

    Tjek evt. (link fjernet)
    og
    (link fjernet)


    Men hvordan forstår jeg lige det.
    Skal jeg ud over at fjerne studsen bore et 2" hul mere i luftfilterkassen?
    Og hvor i kassen skal jeg i så fald lave det?

    /Tommy


Kommentér på:
Studs i Luftfilterkasse.

Annonce