391 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

O-ring ved generator O-ring ved generator

hey alle.

Jeg skal have skifte o-ringen ved generatoren, har derfor et par spørgsmål.

1. Er den svær at komme ind til?
2. Hvor stor er den, kan jeg bruge paknings "pap"
3. Som sagt er der olie ved generatoren, kan man køre med det, eller er det farligt?

Det en Kawasaki ZZR E model

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hæng spisebordslampe op 250 kr.
  • Græsslåning 950 kr.
  • El tjek og eventuelt fjerne stikkontakter i lejlighed 1.000 kr.
  • Montering af gardiner og TV stand 1.500 kr.
  • Fjernelse af ukrudt under hæk 600 kr.
  • Måske defekt kabel i loftet - tjek og reparer 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  O-ring ved generator
  • #1   22. jul 2007 svær at komme ind til er jo et relativt spørgsmål, det er nemmere end at tælle sand i Sahara,
    O ring kan du ikke erstatte med pakningsmasse, bor du ikke i nærheden af en mc mekaniker, de plejer at have 100 slags ellers kan man selv lave en, det har jeg gjort mange gange, olie i generator er ikke så godt alt efter hvor meget

• #2   22. jul 2007 hehe..

Jo, må ringe til en mekaniker imorgen. Ja, der er en del olie smiley - Men der ovehrovedet ikke noget at mærke, nogle fejl eller noget. Der er bare olie.

• #3   22. jul 2007 jeg har lige været på kawaes side og kigge, du kan roligt køre med det der, det er ikke en O ring men en pakning, hvis du ikke har en ny pakning så bruger du silikone som flydende pakning

• #4   22. jul 2007 kan du smide mig et link?

Altså en pakning der hvor folk troede o ringen skulle sidde? For der skal jo ikke være olie derinde?

• #5   22. jul 2007 der er olie derinde, det er ikke et lukket system. jeg ved ikke lige hvad "folk" mener med en O ring, den røde streg som du har trukket på tegning viser et dæksel som du kan tage af og skifte pakning på, hvis det er her at olien løber ud er paknigen utæt

• #6   22. jul 2007 Okay, så der skal være olie derinde. Men jeg har skiftede pakning igår, men der kommert fortsat olie ud.

Så hvad skal jeg gøre ?

Kommentér på:
O-ring ved generator

Annonce