1.079 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

R1 2002 vil ikke starte R1 2002 vil ikke starte

Hjææælp min r1 vil ikke starte. Efter en regnvejrsdag sidste år hvor min MC holdte udenfor ville den pludselig ikke starte jeg har prøvet at blæse alle ledninger/kontakter skiftet tændrør min startsspærrer funker heller ik. Jeg kan tørne motoren og benzinpumpen kører når jeg drejer nøglen hvad kan der være galt? Kan jeg bare afmontere startsspærreren eller hvordan? Min startsspærrer er sådan en magnet dims som skal aktiveres.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte stikkontakt 1.550 kr.
  • Vandhane skal strammes fast 650 kr.
  • Udskifte en wifi-stik som er gået i stykker. Har købt det nye som skal sættes i. 700 kr.
  • Stoppet toilet 1.700 kr.
  • Sætte lamper op. 700 kr.
  • Havehjælp 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  R1 2002 vil ikke starte
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    mar 2004

Følgere: 293 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.725
    #1   11. mar 2019 Forestil dig du er en tyveknægt, som så bare kan klippe ledningerne fra den startspærre og få cyklen startet.

Nej vel? smiley

Hvis det er noget eftermonteret, er det nok en ide at få kigget på den. Der er nok ikke gnist på den nu, som er årsagen til den ikke vil starte.

• #2   11. mar 2019 Ok hvis der ingen gnist er hvad kan der så være galt?

• #3   11. mar 2019 Tjek om der er gnist først, er der ikke det så må du starte med at måle fra dit batteri og fremad. På et tidspunkt rammer du et sted hvor der ikke er noget strøm.
    Ville godt kigge på den for dig, men vi er lidt langt fra hinanden.

• #4   11. mar 2019 Tak for det. ja der er lige et par km??
    Jeg må have den til doctoren.

• #5   11. mar 2019 Hvis der ingen gnist er, er det jo MULIGT det er der startspærren går ind og spærre.
    Men det er jo ikke sikkert det er den der er problemet.

Hvis den er efter monteret kan du med held finde en eller flere ledninger der er klippet som går ind til startspærren og igen ud til samme lednings farve. Giver det mening?
    prøv så at lus dem over så du køre uden om spærren.

• #6   11. mar 2019 Ja det ligner noget eftermonteret noget men kan man komme galt afsted med denne operation du snakker om?

• #7   11. mar 2019 Ja, du skal være sikker på det er den samme ledning som er klippet der går ind, som den der går ud du vil luse over til.

Skåret meget ud i pap, der går eks. en blå ledning til eksempelvis din tænding plus, den klipper man og montere en startspærre imellem, når du slår din spærre fra laver den så forbindelse imellem ledningen igen.
    Men så simpel er det gerne ikke at se, flere ledninger kan have samme farve.
    Og de fleste startspærre går også ind og spærre 2-3 forskellige steder.

• #8   11. mar 2019 Ok takker.

• #9   11. mar 2019 Kill switch ???

• #10   12. mar 2019 Det er tjekket

• #11   12. mar 2019 Jeg havde det samme problem på en model 99 det var tændspolerne.

Kommentér på:
R1 2002 vil ikke starte

Annonce