Alm højre eller links gevind {{forumTopicSubject}}
Jeg er ved at sætte nyt kædekit på en Yamaha xj600 årgang 98'.
Er møtrikken på fortandhjulet med alm gevind eller med links gevind??
Jeg laver MC'en for en ven og har ikke adgang til en værkstedsmanual.
På forhånd tak.
Online Tilmeldt:
mar 2004
Følgere: 295 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 126 Svar: 20.647
https://www.google.com/search?client=firefox-b-d&q=1998+xj600+workshop+manual
maj 2016
Følger: 14 Følgere: 21 Emner: 17 Svar: 113
apr 2013
Følger: 6 Følgere: 81 Emner: 46 Svar: 271
okt 2007
Følger: 4 Følgere: 5 Emner: 18 Svar: 487
Så har du aldrig set en MZ
jul 2007
Følger: 1 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 2 Svar: 269
jul 2007
Følger: 1 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 2 Svar: 269
maj 2016
Følger: 14 Følgere: 21 Emner: 17 Svar: 113
når det er gevind det drejer sig om ?
Online Tilmeldt:
mar 2004
Følgere: 295 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 126 Svar: 20.647
Villeicht fordi det er freitag?
apr 2013
Følger: 6 Følgere: 81 Emner: 46 Svar: 271
Alm højre eller links gevind