{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
774 visninger | Oprettet:

Motorkøling virker ikke på min BB {{forumTopicSubject}}

Jeg har en Blackbird fra 97, hvor den efter vinteren pludselig ikke køler. Kørte en tur og pludselig var køling ok, men holdt så pludselig op med at køle igen. Jeg har skiftet termostat og tjekkede ved den lejlighed at vandpumpen virkede, ihvertfald kunne jeg se
kølevandet stige op i motoren der hvor termostaten skulle side, undrede mig dog over at der faktisk ikke var kølervædske der løb ud ved demontering af termostat, men først kom op til termostat når jeg startede motor. Nå, den køler så stadig ikke...
Åh, er der nogen som har en ide om hvad mit problem er ...Altså med min MC smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Motorkøling virker ikke på min BB
  • #2   13. apr 2019 Med de temperaturer vi har i øjeblikket bliver motoren sikkert ikke så varm at blæser overhovedet går i gang.

  • #3   13. apr 2019 Test blæser, test termostat. Er der nok kølervæske på? Kan man ikke lade den stå i tomgang indtil blæseren starter og se om den virker på den måde? Det gjorde jeg med min zxr 400.

  • #4   13. apr 2019 Når du siger den ikke køler, hvad mener du så? Stiger temperaturen op? Koger den over. Kontroller eventuelt vandpumpen, jeg har hørt om, at hjulet kan falde af akslen, så det bare sidder løst og ikke kører hurtigt nok med.

  • #6   13. apr 2019 Måske for lidt kølervæske til at danne ordentligt tryk, luftlommer, defekt termostat (bøjet stift på den nye?), defekt pakning i låg på køler (så der ikke skabes tryk og cirkulation), stoppet kanal, defekt/blokeret køler, læk, defekt toppakning. Og/eller i sidste instans; hvis den kun bliver varm ved stilstand måske endda en defekt blæser (som HH foreslår)...

Kommentér på:
Motorkøling virker ikke på min BB

Annonce