1.613 visninger
|
Oprettet:
Kontakt til sidestøtteben {{forumTopicSubject}}
Hej.
På min VS 1400 kan jeg kun starte motorcyklen hvis sidestøttebenet er oppe.
Så vidt jeg kan finde frem til er det en sikkerhedsanordning, men på min LS 650 kan støttebenet godt være nede mens den startes!
Kan man ændre på kontakten så man kan starte motorcyklen mens sidestøttebenet er nede?
Vh. Freddy.
maj 2011
Følger: 5 Følgere: 73 MC-er: 6 Emner: 47 Svar: 3.936
jun 2008
Følger: 4 Følgere: 81 MC-er: 16 Emner: 48 Svar: 2.884
feb 2018
Følger: 1 MC-er: 1 Emner: 4 Svar: 8
Men hvad har neutrallampen med kontakten til sidestøttebenet at gøre?
aug 2007
Følger: 51 Følgere: 100 MC-er: 15 Emner: 226 Svar: 3.238
Prøv at starte den og så sæt støttefoden ned i frigear og i gear..
jun 2008
Følger: 4 Følgere: 81 MC-er: 16 Emner: 48 Svar: 2.884
feb 2018
Følger: 1 MC-er: 1 Emner: 4 Svar: 8
Jeg prøver at se på det i påsken
Online Tilmeldt:
mar 2004
Følgere: 295 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 126 Svar: 20.647
Ellers er der noget galt.
feb 2010
Følgere: 10 MC-er: 2 Emner: 2 Svar: 470
Online Tilmeldt:
mar 2004
Følgere: 295 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 126 Svar: 20.647
feb 2010
Følgere: 10 MC-er: 2 Emner: 2 Svar: 470
Online Tilmeldt:
mar 2004
Følgere: 295 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 126 Svar: 20.647
Kontakt til sidestøtteben