{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Thansen LP lithium batteri
  • #2   17. apr 2019 @Bodie B Hvad er forskellen på det og de andre bosch 12v, 4ah? Der er flere slags til flere priser? Blot nysgerrig.

  • #4   17. apr 2019 Er 4 Ah ikke meget lidt?
    (Undrer mig bare lidt over at man kan nøjes med så lille kapacitet.)


  • #6   17. apr 2019 Uha, vi er ude i noget teknisk som jeg ikke forstår mig på smiley Må høre nogen med samme bike hvad de bruger smiley Tak for svar!

  • HM
    HM Tilmeldt:
    apr 2006

    Følgere: 16 MC-er: 1 Emner: 21 Svar: 2.559
    #7   17. apr 2019 #5 ....vi er enige om, at såfremt der er krybestrøm - underforstået ét forbrug selv når MC'en står ubrugt hen, så er er imho noget helt helt helt galt.... med mindre du har en GPS tracker eller noget kørende aktivt, som SKAL være "tændt". En korrekt installation skal være 100% strømdød .... og inden du går amok på tastaturet, så bemærk lige, at jeg skriver; MED MINDRE NOGET SKAL VÆRE AKTIVT.... der er bunkevis af gode enheder som giver god mening at have aktive, som sagt GPS-tracker, alarm, lade/overvågning osv. Men på den omtalte MC bør den være 100% død når nøglen er drejet.

    @Ricko O: Du skal reelt tænke på batteriet som "det samme" bare i en mindre størrelse. Du skriver ikke noget om "hvorfor" du skal have nyt batteri? Det kan jo være, at dit batteri blot er gammelt og ikke kan mere....fair nok, så skifter du blot 1:1 - no deal. Det kan også være, at du har en ensretter og/eller ladefejl som gør, at du hen over tid vil dræne og slå dit batteri ihjel. Så derfor tjekker du lige hvad din spænding er på batteriet når MC'en er slukket - mål på batteripoler - herefter måler du når MC'en står i tomgang - igen mål på batteripoler - og slutteligt måler du med ca. 4-5000RPM - igen mål på batteripoler. Den vigtigste måling er med motor på 4-5000RPM.... læser du over 14V på batteripolerne, så lader din MC ganske fint (ikke dermed sagt den ikke fejler andet) - men det er en god test i en fart....

    smiley


  • #8   17. apr 2019 @HM
    Tak! Det er til at forstå for en som mig smiley Skifter da det gamle OEM måtte flytte i havetraktoren og er for tungt. Vil gerne relokere det nye, derfor det skal være mindre og lettere smiley Men tak, jeg vil tjekke mere op på det. Og jeg bruger hverken gps eller andet extra på biken så skulle være lige til... mon ikke smiley


  • #10   17. apr 2019 Har generelt selv en hovedregel: Hvis den har kickstart er det ligemeget med et ordenligt batteri, men er der kun el-start skal den sgu kunne starte.

Kommentér på:
Thansen LP lithium batteri

Annonce