{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
810 visninger | Oprettet:

St 1300 fløjtelyd? {{forumTopicSubject}}

Nogen har nævnt, at ST 1300 udsender en fløjtelyd ved lavere omdrejninger.
Her er forklaringen: Lyden kommer ikke fra motoren men fra føreren, der altid fløjter af fryd over denne suveræne touringmaskine! Og lyden høres tydeligt, da motoren med originalpotter jo kun hvisker.
Så det...…….!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  St 1300 fløjtelyd?
  • #1   4. maj 2019 Føreren, der døjer med at holde dampen oppe ???
    smiley

• #2   4. maj 2019 Det må være fordi den er ved at være færdig med at rører klumperne fra Biltema olien ud smiley

• #3   4. maj 2019 Nå, spøg tilside! Er der nogen der i nemt forståelige vendinger kan forklare en ikke-tekniker, hvad der giver fløjtelyden? Et ligeskåret primærdrev kan lyde sådan, men det er vist ikke det?
    Synes jo egentlig bare det lyder godt men er alligevel nysgerrig......

• #4   4. maj 2019 Tror sgu det er gode gamle Roger Whittaker, der har okkuperet dit bagsæde.
    Drej lige hovedet, og kik efter...

• #5   4. maj 2019 Min kone bliver vist ikke begejstret for at blive sammenlignet med Roger Whittaker!
    Det kan man selvfølgelig være fløjtende ligeglad med...…. men det er vist ikke klogt!

• HM
    HM Tilmeldt:
    apr 2006

Følgere: 17 MC-er: 1 Emner: 21 Svar: 2.539
    #6   4. maj 2019 Det er grundet den konstruktion/form V4 motoren har, og så kan jeg faktisk ikke tilføje mere i den retning. Men jeg er mere end sikker på, at hvis du ringer til Mr. Honda alias Kurt hos Sydfyn MC (som er Honda FANATIKER), så får du den rette historie - også på det punkt! smiley

• #7   4. maj 2019 Ha ha Kurt, nej selvfølgelig ikke, godt ord igen, men den lå lige til højrebenet.
    Tilbage til emnet: Har selv haft en VFR 750, der ligeledea havde en svag hyletone, så hælder lidt til udsagnet omkring V4 motoren.

• #8   4. maj 2019 Jajaja! Det næste bliver forslag om tinnitus! (Ku egentlig godt tænkes i min alder!!)

Jeg har lige solgt min VFR, i øvrigt købt hos Kurt, efter 16 gode år og over 100000 km uden et eneste driftstop. Savner den og det sportslige islæt, men nu skal vi altså køre længere ture, og det var Vifferen ikke helt så god til. Synes ikke, den havde en hylelyd men det havde bla. de gamle Kawa Z 1000, og her fik primærdrevet skylden.
    STen kører superfint og blødt, det er det, der tæller! Forhåbentlig viser den sig at være lige så uopslidelig som VFR!

Kommentér på:
St 1300 fløjtelyd?

Annonce