{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.946 visninger | Oprettet:

interphone i/m SCHUBERTH C3 pro/C4 {{forumTopicSubject}}

Hej folkens
jeg har beslyttet mig for at købe en SCHUBERTH hjelm enten C3 pro eller C4 da konen og jeg køre lange ture og jeg gerne vil have en lydsvag flip-up hjelm (er ikke købt i nu)
vi har pt interphone f5xt i hjelmende og
min kone er meget glad for sin NORTH hjelm

spørsmållende er:
kan Schuberth SRC System/SC1 Advanced gå i kontakt med vores intercom f5xt: ja/nej
hvis nej tænker jeg at købe C3 pro og montere Audio Pro Sound i
men er nogen der hvor i danmark kan man så stadig købe
Interphones: Audio Pro Sound SCHUBERTH C3 til F5XT

håber der er nogen der ude der har erfaringer og viden der kan hjælpe på fårhånd tak


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  interphone i/m SCHUBERTH C3 pro/C4
  • #2   6. maj 2019 Tak for svaretErik
    Har hører meget får og imod både c3 pro og c4 men tænker at prøve bække lige pt tænker jeg også c4 hvis det kan arbejde sammen med konens interphone f5xt
    Det kan væer forhandler kan hjælpe
    Med at komplet intrcom sammen


  • #3   6. maj 2019 Hvilken der passer bedst på dit hoved er der af gode grunde ingen andre der kan svare på. Derfor kan Erik's erfaring med trykken på panden ikke bruges til meget andet end et obs-punkt på at den ene er mere oval end den anden - om dit hoved så er mere eller mindre ovalt må så komme an på en prøve.

  • #5   6. maj 2019 Jeg hved at interphone har lavet et audio pro Kit til f5xt som er speciel lavet til C3 pro som kan bestille i Tyskland så tænker hvis C4 ikke kan opkoples til interphone
    Så er det nok løsningen

    Men jeg vil helst handle i Danmark
    Hvis der er en forhandler i Danmark der har interphone audio pro shuberth C3 til f5xt er jeg også intraserret i den løsning

    Alle løsninger er i spil


  • #7   7. maj 2019 Hej Erik k
    Mange tak for hjælpen
    Jeg tager det med når jeg på fredag skal ud og købe hjelm

    Har set i andet op slag hvor du har kommenteret at det var løkkes fra c4 tin en anden intrcom enhed dog med ringe rakke vite hvilket ikke har indflydelse på konen og jeg da hun er pasager og række viden der med ikke er så lang så
    Så tinker det nok skal løkkes


  • #10   10. maj 2019 Hej folkens
    Jeg har prøvet en c3pro, en c4 og en shoei neotec 2.
    Vuddret på: pasform, intrcom mulighederne, pris og udsene i nævnte rekkefølge og har der for valgte jeg denne c3pro
    For handler er igang med at skaffe interphone audio pro shuberth C3 f5xt til den. Hvis ikke det lykkes så må jeg på jagt i dk eller købe et på det store www
    Hvis i høer om nogle der har et liggende så høer jeg det gerne

    Mange tak for hjælpen til Erik og jer andre der har kommenteret dette opslag det hjulpet mig med at forstå mit valg


    profilbillede
  • #12   10. maj 2019 Tak det er den første der ikke er købt ved thanse eller som mæsse tilbud
    Så er helt vildt glad for den


Kommentér på:
interphone i/m SCHUBERTH C3 pro/C4

Annonce