DK cykler mod US cykler DK cykler mod US cykler
Hej.
Jeg har efterhånden set mange cykler på nettet gennem de sidste to år, da jeg begyndte at interessere mig for dem. Jeg er dog stadig i tvivl om mange ting, bla. kan det passe at nogle motorcykler kan køre med blinklysene tændt hele tiden? Jeg ved ikke om det specielt er på amerikanske cykler, men har set det på dem. Mange tager billeder hvor de er tændt konstant. Jeg har også set videoer hvor de er tændt. Jeg fik at vide det kunne være at de bare kunne tændes når det bliver mørkt og så istedet for at blinke ved at tænde/slukke så blinke ved at slukke/tænde.
Er folk stadig med? Det er bare noget jeg har set flere gange, så jeg tænkte i måske vidste det herinde.
Jeg har forresten heller ikke set en knap på styret, der skulle svare til det, ud over katastrofe-blink måske, men det er stadig blink.
jun 2004
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 2 Emner: 16 Svar: 288
maj 2005
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 5
Har en video med en ukendt kawasaki, hvor de er tændt konstant, men har ikke en film med nogle japanere jeg kan se hvad er. Har kun set billeder og ikke film med f.eks. en R6 som jeg kender, men det kan jo være det bare er taget mens de er midt i et blink...
jun 2004
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 2 Emner: 16 Svar: 288
maj 2005
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 5
Og ja, det ser nemlig flot ud med alt det lys
Åge, er det muligt at du kan tage et closeup af dit styr på din Yamaha? Kunne godt tænke mig at se kontakterne dertil. Det synes jeg generelt der mangler rundt omkring, billeder af de forskellige styr på folks mc'er.
Nææh, nok bare mig
DK cykler mod US cykler