{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
930 visninger | Oprettet:

Styr lås fungere ikke på ny cykel {{forumTopicSubject}}

Styr låsen virker sgu ikke på den nye cb650r, det ser ud som om at låse bolten/cylinderen går skævt ind i det hul den skal ind i for at låse, gir det menning ? Kan se på hullet at den rammer skævt ind på. Kan evt uploade et billede af det i morgen. Og jeg vil da mene at jeg godt hvordan man bruger den slags lås. Havde en ældre herre der har kørt mc i mange år til at se på det idag og han sagde "kontakt forhandleren og hør ham ad, for det der kan du v ikke indstille eller justere så det passer".
Jeg har naturligvis tænkt mig at kontakte forhandleren på mandag.
Der er tale om en demo mc med 100km på tælleren.

Er der nogen kloge hoveder der har noget at sige om det ? Håber ikk det er fordig den har slået sig pga et styrt eller anden skade... smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Styr lås fungere ikke på ny cykel
  • #1   11. maj 2019 hvad skal den bruges til ????

  • #2   11. maj 2019 #1 Giver det ikke sig selv ?

  • #3   11. maj 2019 Tror #1 korrekt mener den styrlås ikke er 5 potter pis værd, så om den virker eller ej er total ligegyldigt.
    Påpeg det til 1ste service. Men benyt istedet en skivebremselås af seriøs kvalitet når du kortvarigt efterlader cyklen. Skal den være alene længe så på med kæden.


  • #4   12. maj 2019 Er enig med at en styrlås ikke er noget særligt osv..men der er tale om en sprit ny mc her, selvfølgelig skal den lås da virke, eller hva ?
    Vil egenligt bare gerne have at den fuldt funktionsdygtig nu hvor det er en helt ny motorcykel.




  • #5   12. maj 2019 Forstår dig godt.. Ved ikke om den virker på nogle af mine cykler. Kunne aldrig finde på at putte nøglen i den smiley Den er så let at brække op at det ikke giver mening at bruge

  • #6   12. maj 2019 Brian jeg er udemærket klar over at de er lette at brække op og at de ikke er meget værd osv.

    Igen, sagen her er at det er en ny cykel, alle funktioner burde virke uanset. Derfor opretter jeg den her tråd for at finde svar på hvorfor den ikke gør det.

    Tænker det kunne være fordi cyklen har været tabt og noget har slået sig siden låse stiften går skævt ind i hullet.

    Nå, men kontakter som sagt forhandleren på mandag, så må vi se.


  • #7   12. maj 2019 som jeg skrev i #3 påpeg det når den skal til service. så bliver det fikset. for selvfølgelig skal det virke.
    Ingen grund til at bruge tid på det her og nu. da du alligevel bør bruge andre låseløsninger smiley


  • #8   12. maj 2019 hvorfor egentlig spørge herinde, den er ny, du har købt den ved en forhandler ??

  • #9   12. maj 2019 >Bodil B

    Fordi mc galleri har åbent 23.00 om lørdagen
    og fordi jeg er lidt pjevset med min nye mc.


  • #10   22. maj 2019 Løsen gaffelbro, og tørn den lodrette styraksel som forbinder top og bud i gaffelbroen. Drej styraksel til din ratlås går i indhak. Drej så forhjul til det står næsten i bund til venstredrej. Det er i denne position, at du gerne vil have ratlåsen til at gå indhak.
    I denne position stram spænd din gaffelbro og styraksel til igen.
    Hmm. gir det mening? Er du ikke helt sikker på, hvad du laver, så lad mekanikeren gøre det, da det jo er ret væsentligt at det hele hænger sammen ude foran under kørsel.


  • #11   23. maj 2019 >Keld S, tak for din vejledning, pænt af dig!

    En del mere behjælpeligt end bodil's :
    "hvad skal du bruge den til" smiley

    Jeg har netop idag hentet mc'en fra service og de fik de fikset ved at tage styr låsen af og slibe lidt af bunden af den, så nu virker den som den skal.



Kommentér på:
Styr lås fungere ikke på ny cykel

Annonce