588 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Mål på GSXR 1000 Mål på GSXR 1000

Hey..

Jeg sidder allerede nu og leger med tanken om et vinterprojekt med min Suki.

Da den forrige ejer har lavet røven om til en R6 som har givet den et mere moderne look, har det gjort at fronten halter lidt efter.

Jeg har kigget på disse skjolde fra en 00-01 GSXR 1000
(link fjernet)

Men jeg er lidt bange for at de måske er for store, når min kun er en 400, og skjoldene er fra en 1000.

Så derfor ville det være super hvis der var nogle folk der kunne måle eller kender målene på skjoldene.

Jeg takker på forhånd smiley

Mvh
Chris

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Der kommer ikke vand ud af vandhanen ved vasken. 2.000 kr.
  • Opsætning af hylder 900 kr.
  • hænge gardiner op 450 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 600 kr.
  • Afhentning af skrald 500 kr.
  • Rep. af kabelbrud på Alko robot der melder fejl CN010. Brud er fundet men forsøg selv fejler 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mål på GSXR 1000
  • #1   8. aug 2007 Det jeg skal bruge er selvfølgelig breden og højden på dem når de er samlet, så jeg kan se om det kan lade sig gøre at sætte på min smiley

• #2   8. aug 2007 Hej Plambech,

Har ikke lige målene du søger, men er rimelig sikker på, at de bliver for store, da der er stor forskel på den fysiske størrelse af de 2 cykler - Desværre!

På scootere hedder de skjolde - På motorcykler hedder det kåber! - Bare lige for go' orden skyld! smiley

Ellers fin cykel! - Jeg ville måske kigge nærmere på nogle af de små racere og se om der ikke var noget der triggede der! - Cagiva var en mulighed!!?

• #3   8. aug 2007 Skjolde/Kåber er da det samme næsten? smiley

Cagiva Mito ved jeg er alt for lille, har selv haft den, den er for tynd i forhold til min lille GSXR..

Som du kan se herinde er der en GSXR 400 hvor der sidder 916 front på, men ville bare gerne have noget anderledes.

• #4   8. aug 2007 Vil ikke diskutere om det hedder skjolde/kåber! - Tror bare det er meget sværere at finde noget på nettet, hvis du søger efter skjolde istedet for kåber.

Elers kig efter noget GSXR600, det passer nok bedre i størrelse end 1000'eren.
    916 er også en mulighed, men jeg synes bare den er ved at være så meget brugt, specielt røven, at den næsten er almindelig!

• #5   8. aug 2007 Jep, 916 er alt for brugt også derfor jeg gerne ville finde nogle andre.

Jeg må prøve lige at lede efter kåber fra en 600'er, der skal jo bare være lavet til lygte.

• #6   9. aug 2007 Eks. Sebimoto kåber kan ofte fås med/uden lygteudskæringer

http://www.sebimoto.de/

Hvis det ku ha' interesse, så har jeg en god tysk kontakt til bl.a. Sebimoto.

• #7   10. aug 2007 Den virker ret uprofessionel den side, havde fundet den via Google igår, men jeg kan ikke finde rundt på siden.

Desuden har jeg lige kigget på lidt mål af cyklerne:

GSX-R400R 1991
    Overall Length: 1,995 mm (78.5 in)
    Overall Width: 710 mm (28.0 in)
    Overall Height: 1,060 mm (41.7 in)

GSX-R 1000 2001
    Overall Length: 2 045 mm (80.5 in.)
    Overall Width: 715 mm (28.1 in.)
    Overall Height: 1 135 mm (44.7 in.)

For mig ser det ud til at breden slet ikke er så stor en forskel.

• #8   10. aug 2007 Du har ret i, at hjemmesiden ikke virker professionel, men det er nu ikke et udtryk for kvaliteten og anvendelsen af deres kåbedele.
    Her er direkte link itl Suzuki-delene:
    http://www.sebimoto-germany.de/Pages/Suzukiverkl/Suziverkleidung.htm

Jamen det kan jeg da godt se, at ud fra målene burde det ikke være helt galt. Synes bare lige umiddelbart, at der burde være rimelig forskel! Men så er der jo ingen ko på isen - go for it!

• #9   10. aug 2007 Tak for linket, kunne ikke finde rundt smiley

Og nej, selvfølgelig er det ikke et udtryk for kvaliteten smiley

Men kan godt forstå dig, 1000cc ser jo større ud end den lille 400cc, også derfor jeg spurgte.

Men jeg tror jeg vil prøve de kåber fra det billed jeg lagde ind til at starte med det koster trodsalt kun 160 euro for side og front.

Kommentér på:
Mål på GSXR 1000

Annonce