981 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Simon L
Simon L
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 9

Dårlig indsprøjtning på Suzuki GSR600? Dårlig indsprøjtning på Suzuki GSR600?

Hej Alle

Jeg går og overvejer, at min første motorcykle skal være en Suzuki GSR600. Dels p.g.a den fornuftige pris, (syntes jeg) og de gode køreegenskaber, der skulle gøre den velegnede til nybegyndere.

Derfor har jeg været inde og læse et par tests, hvoraf et par nævner at indsprøjtningsspjældet har en dårlig reaktionsevne. Se bl.a. følgende:

Motorcyclenews.com: >> But worst of all is the fuel injection’s throttle response – it’s dire. Go around a wet corner while in a safe, high gear and each turn of the twist grip results in a jerk backwards. Let off the gas and the bike pitches forwards, an action that’s accentuated by the soft suspension <<

Oversættelse (efter bedste evne): Men værst er brændstofindsprøjtningens reaktionsevne - den er forfærdelig. Prøv at tage et vådt sving i et sikkert højt gear, og du vil opleve at hvert drej i gashåndtaget, vil resultere i et ryk baglæns. Tag gassen af og cyklen kastes fremad - en handling der fremhæves af den bløde affjedring.

Jeg er ikke sikker på at jeg helt fatter konsekvenserne af dette problem.
Er der nogen der ved hvor alvorligt dette problem er, og om der kan løses?
Personlige erfaringer med cyklen er meget velkomne!

Hilsen Simon

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af loftslampe som er ved at falde ned og pt hænger i én skrue 400 kr.
  • Lavt tryk på varmt vand bruser 1.000 kr.
  • Gravearbejde med minigraver, 12kvm 1.600 kr.
  • Den gamle opvaskemaskine skal udskiftes og der skal monteres en ny opvaskemaskine. 625 kr.
  • 16A Kraftstik 1.500 kr.
  • Løsne 10 skruer 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dårlig indsprøjtning på Suzuki GSR600?
Kommentér på:
Dårlig indsprøjtning på Suzuki GSR600?

Annonce