{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
434 visninger | Oprettet:

CZ 150C `51 {{forumTopicSubject}}

Hej Jeg er ved at klargøre til syn, og kommet til et pinligt problem.
Hvor sidder stel nr. på sådan en fætter, har kikket det oplagte på kronrør, stel under saddel og omkring pladen med nr. som er popnittet på, men der er vel også et der er banket ind i stel.

På forhånd mange tak


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  CZ 150C `51
  • #1   23. maj 2019 stelnumre på denne model kom først i 52/53, indtil da er der et typeskilt under sædet

  • #2   23. maj 2019 Super mange tak, så var det måske derfor jeg kun kunne finde skiltet popnittet på. Så håber jeg bare at synsmanden også ved det.

  • #3   24. maj 2019 synsfolk er ikke speciel dumme, de har styr på det meste

  • #4   24. maj 2019 jo jo, de synsfolk ved en del og derfor er det nok bedst at spørge her, før jeg bare stiller til syn. Men nu ved du tilsyneladende også en del om netop denne Jawa, så jeg må lige prøve med et spørgsmål mere.
    Er der noget specielt omkring bagerste tandhjul/monteringen?
    Jeg har set at det er "løst" et par mm. i omløbs retningen. Er det ok og et eller andet smart eller er den helt gal. Tænker at på sådan en gammel knallert så burde det vel sidde fast som på en gammel Puch?????


  • #5   24. maj 2019 er det ikke fordi at bremsetromle sidder bagved, jeg har kun haft MZ men kendte en engang som havde den der

  • #6   31. maj 2019 Sorry den sene respons (Bodie). Jo det er med tromlen bag på. Men nu er den synet, så er det jo bare at skille det ad en dag og se hvordan det er samlet.

Kommentér på:
CZ 150C `51

Annonce