738 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

GSX-R 250 GSX-R 250

ja så efter at have haft min gixx i 2 uger er den helt istykker... har fundet ud af at cylle nr 3 fra venstre af er problemet, den får gnist og karb virker vist også med at der er noget benzin inde i karben når den har kørt lidt i tomgang ca lige så meget som de andre.. men hvis jeg holder en hånd foran en af de 3 andre går den ud rimlig hurtigt men på cylle nr 3 sker der ikke noget den går ik men den suger godt nok men udstødnings rør bliver ikke lige så hurtigt varm som de andre 3...

hva kunne være problemet? har målt den til kompression på ca 7 men mit målings ting virket ik ordenlig fordi den ikk var spændt ordenlig fast på cyllen og cylle nr 2 havde 6 bar men det holder ik det har den bare som minium

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjernelse af et hvepserede på størrelse med en håndbold lige ved indgangen til mit hus 1.000 kr.
  • Sætte 2 lamper op 800 kr.
  • Handyman 500 kr.
  • Elektriker 1.000 kr.
  • Græsslåning 1.126 kr.
  • Radiatorer på losseplads 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  GSX-R 250
  • #1   3. jun 2005 får den benzin ned i cylindren??? det lyder som skidt i dysen...

• #2   3. jun 2005 har tjekket benzin den får ca lige så meget som de andre.... når jeg tager min hånd væk fra indsugningen på karbsne efter at have killet den er håndet helt våd i benzin.. og det er den på dem alle og jeg kan fylde 5 ml med sprøte benzin ind i cylle nr 3 uden at den går ud men bare et pift på en af de andre og den går ud

• #3   3. jun 2005 hmm.... lyder underligt... hvor bor du??

• #4   3. jun 2005 har du prøvet at skrue dysen ud??

• #5   4. jun 2005 bor i horsens... her er hele historien:

jeg købte den og kørte ca 1 uge så begyndte jeg at tror at der var noget galt med den.. den startede altid fint og kørte fint det var bare ved lave rpms at den hakkede og skød ud af udstødniongen men det var under 3000 rpm efter der trak den rent.. efter en uge skulle den have over 4000 rpm for at trække rent så 5000 og så i mandags skulle den ha over 7000-8000 rmps og hjem fra arbe trak den faktisk slet ikke den startede fint men trak som en lovlig scooter og skulle have en masse rpms for at komme igang og den lød heller ik sund.. meget mere 4takt hakken over den... jeg har renset dyser og tjekket membranerne og nye tændrør når jeg køre med ca 7000 rpm gør den i ca 0.2 sek hvor den lige trækker ordenligt og acc selvom jeg holder gassen men så hakker dne også bagefter... vil ik kalde det at hakke den lyde bare anderledes har dårligere gasrespons og trækker dårligt.. har karbs og de får ca alle sammen lige meget benzin men det var jo det der med at cyl nr 3 kunne man lukke helt for indsugning og motoren kørte stadig det kunnem an ikk på nogen af de andre og dens udstødning kunne man røre ved i 2 sek uden at det gjore ondt mens de 3 andre kunne man dårlig nok røre ved så gjore det ondt... så det er lidt træls har lige købt en fuld dragt i læder og en masse andet gejl og vil jo gerne ud og køre men så skete det jo.. smiley der er også gnist på alle cyller.

har tænkt på at tjekke top dækslet og tage udstødning af og tjekke om cyl nr der kommer olie ud eller vand.. og så se om når kompression skyder ud om det er et WHOOST eller et puff.. altså woost så kan ventil ikke holde kompressionen inde og puff at det hele kommer ud på en gang.. og øh jeg er rimlig tekst anlagt når det gælder 2takt men kender 100% hvordan en 4takt virker så jeg vil prøve pg se om jeg kan undgå værksted... det er jo min første 4takts 2hjuler så jeg skal jo lære det shit smiley

Kommentér på:
GSX-R 250

Annonce