{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Quickshifter
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.648
    #1   5. jun 2019 Den årgang og model jeg gætter på du har, kan man slet ikke bruge quickshifter på.

    Men det er et gæt, for du har ikke fortalt hvilken CBR du mener... smiley


  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.648
    #3   6. jun 2019 Ja.

    Men auto blipper fungerer kun på cykler med drive-by-wire...


  • B S
    B S Tilmeldt:
    dec 2008

    Følger: 1 Følgere: 1 Svar: 8
    #4   6. jun 2019 Hejsa,

    Der vil jeg klart anbefale HealTech QuickShifter easy, den fungerer som stand alone enhed og er nem at montere og endnu nemmere, at justere og “lege” med. Den har dog allerede en fin opsætning standard.
    Samtidig super kvalitet!

    Og så er prisen til at overkomme smiley

    Du får lige et link til den her:

    https://motostyle.dk/shop/quickshifter-easy-healtech-1866p.html


  • Martin  K
    Martin K Tilmeldt:
    aug 2015

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #5   11. jun 2019 Det er en cbr 1000 sc59 årgang 2009 jeg har, har set andre af den model med quickshift, så det må da findes til den:), har også kigget på Healtech men kan ikke se om det både er til op og ned skift, eller er denne option overhovedet ikke mulig på et eftermonteret sæt?

  • B S
    B S Tilmeldt:
    dec 2008

    Følger: 1 Følgere: 1 Svar: 8
    #6   11. jun 2019 HealTech QuickShifter easy fungerer til både up- og down-shift smiley

    Det kan slås fra hvis du ønsker, at bruge kobling ved nedgearing og du synes, at funktionen forstyrrer.
    Man kan også via appen helt slukke for systemet, hvis man ønsker at køre en tur uden QuickShift.

    Genialt og gennemtænkt system.

    Og HealTech QuickShifter easy fås skam til din lækre Honda smiley


  • #7   11. jun 2019 Det der quickshifter.. er det ikk mest på bane den sådan giver rigtig mening? eller er det bare mig der kører for pænt ude på vejene? smiley
    man kan jo stadig fint geare op og ned uden koblingen når det skal gå lidt tjep, men quickshift er muligvis mere skånsomt/idiotsikkert (og formentligt hurtigere endnu)

    spørger kun for at blive oplyst smiley


  • B S
    B S Tilmeldt:
    dec 2008

    Følger: 1 Følgere: 1 Svar: 8
    #9   11. jun 2019 Hej Henrik

    Quickshifteren laver er tændings eller brændstof “cut” (på nogle modeller begge dele), som gør at at du sikrer dig at tryk/stres på gearkasse er ikke eksisterende under gearskifte. Ved du kan lette på gassen og skifte gear uden kobling på langt de fleste cykler, men det bliver aldrig det samme og slet ikke, når det skal være rigtig sjovt smiley
    Plus du sikrer dig at du ikke skader gearkassen.

    Og så lyder det også bare pisse fedt med sådan et tændings cut og et lynhurtigt gearskifte smiley

    Derudover kan HealTech’s også bruges som en komfort skifter, hvis man kører længere ture er det klart en luksus ikke, at skulle trække i koblingen 2-300 gange.

    Som en lille bonus slider du faktisk også mindre på koblingen..

    Det er vel stadig lidt individuelt om man synes det er fedt, brugbart eller bare en ekstra gadget/legetøj til cyklen.
    Som du selv egentlig også nævner smiley


  • #10   12. jun 2019 Tak for B S smiley
    Det lyder meget smart, har aldrig prøvet at køre med det, det må jeg få gjort noget ved!
    Mht lyden så er en af de bedste ting jeg ved også at rende farten af ned i gennem gearene uden kobling, så den rigtig kan pludre i trompeten smiley

    Måske det slet ikk er så dumt endda, vidste feks ikke det med komfort funktionen og det lyder jo vældig brugbart på vejen.


  • #11   25. apr 2020 Hejsa. Jeg har købt easy quickshifter gsr 600 men har dog problem med det firkantet stik fra selve boksen , rød og sort ledninger vender ikke rigtig. Andre som har prøvet det.

  • #12   25. apr 2020 Quickshifter er dybt vanedannende og bare sygt fedt at kører med smiley

    Både på bane og gaden.


Kommentér på:
Quickshifter

Annonce