3.842 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
6 Svar
Vakuummeter - anskaffelse/pris?? Vakuummeter - anskaffelse/pris??
Jeg ville lige høre, om det var muligt at anskaffe sig sådan et selv, så jeg selv kan justere kværnen?! Og i så fald, hvor får jeg fat i det, og hvad koster det?
Det skal selvfølgelig ikke være noget discount-pis, men noget, der er præcist og godt!
På forhånd tak!
- Simon
0 synes godt om
maj 2005
Følger: 41 Følgere: 42 MC-er: 3 Emner: 94 Svar: 1.998
Kan ikke huske priser men >1000 kr
aug 2004
Følger: 3 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 25 Svar: 167
Tonny
aug 2004
Følger: 3 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 25 Svar: 167
Tonny
jul 2004
Følger: 15 Følgere: 14 MC-er: 2 Emner: 78 Svar: 807
Hvis ja, så fik jeg et sæt hos louis.de til under 400 kr så vidt jeg husker, det var med 2 vakuummeter.
aug 2004
Følger: 52 Følgere: 49 MC-er: 1 Emner: 291 Svar: 3.015
Ja, lige præcis! Men hvad mener du med 2 vakuummeter? Jeg skal jo så bruge, så jeg har mulighed for at ligestille 4 stks..
Link til det svin? (er en nød til tysk..)
jul 2004
Følger: 15 Følgere: 14 MC-er: 2 Emner: 78 Svar: 807
Brian L fra falster linker til et par stykker i min ovenstående tråd (om samme emne) - jeg valgte så den fra Louis (fås også med 4 urer). Om du vælger den, eller den anden fra den engelske side, må du jo selv om
Men jeg kan da sige om den fra louis, at jeg nok personligt ville have valgt den engelske, da den vist virker med noget rustfrit noget tam tam agtigt som man så bruger til at justere vakuum efter. Hvorimod dem fra louis er jo vakuummeter og de hopper og danser heeeelt vildt (nålen - da der jo ikke er konstant vakuum). Der følger så sådan en dims med som man skruer ind i siden som klemmer lidt sammen på slangen, den presser en kugle ind mod slangen som presser den lidt sammen, for at stabilisere trykket. Men jeg synes det er for nemt at presse en for meget sammen, så uret ikke "opdateres hurtigt nok", så at sige, så skal man lige slå på det med fingeren for at den bevæger sig. Hvis man så hiver den lidt ud igen, så står den og hopper og danser ½-1 cm op og ned på uret.
Min farfar kunne dog bedst li løsningen fra louis, og hvad de gamle foreslår - jah ... de har jo erfaringen
Vakuummeter - anskaffelse/pris??