Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af ny vaskemaskine - også el 1.000 kr.
  • Klip af hække 2.000 kr.
  • Samle et skab 500 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo bag kasse i mit skur 600 kr.
  • Sprøjtning af hvepseboer (app vil ikke tilføje billeder) 1.200 kr.
  • Skrue bordben på bord 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kædekit !
  • #2   20. aug 2007 Hmm, jeg har hørt folk snakke godt om DID og AFAM kædekit. Jeg overvejer at få et AFAM på næste gang. Men ville dog stadig gerne vide hvafor et kædekit jeg har på lige nu.

Det har rundet 11 - 12.000km efterhånden, men der er stadig nogle km i det endnu. Må hellere prøve og høre den tidligere ejer om hun ved det.

• #3   20. aug 2007 -hvis den er endeløs, så er kæden samlet. (endeløs)
    -er den åben, så er kæden ikke samlet smiley (du skal bruge et samle led for at samle kæden)

sandsynligheden for at du skal åbne kæde for at få den på er på de fleste mc'ere stor.. da de ikke kan monteres uden at skille kæden ad. Så du skal under alle omstændigheder have et samleled til din kæde uanset om du køber endeløs eller åben kæde

• #5   20. aug 2007 Synes nok at det måtte være noget i den stil. Det sidste kit jeg købte til min RD var et RK som jeg selv satte på. Tog omkring 1 time men ku da forstille mig at for at få en endeløs på, så skal man ha hele bagsvinger af osv. så det er da alt for meget bøvl.

bc

• #6   20. aug 2007 Jeg skifter min kæde har til den første, til AFAM, den skulle være ca. 2 kg lettere og bedre kvalitet...

• #7   20. aug 2007 Køber altid samlede kæder, det er ikke et spor svært at montere dem, man tager den store boldt som bagsvingeren hænger i ud og en af dem som holder dæmperen / fjederen, og så kan man lige krænge kæden indenom.
    Så slipper jeg for at bekymre mig om hvorhvidt jeg har fået samlet kædeledet ordentligt, og at det ikke lige pludseligt springer.

Morten R

• #9   20. aug 2007 Nånå JA ja, har jo ikke fået mit endnu.. men nu skal jeg da lige copy/paste fra forhandler:

AFAM Race kædekit < 120 hk > Kæder / Tandhjul >

Klik på billedet, for at se et større billede 520 Kit bestående af kæde og alu-tandhjul med valgfri antal tænder.
    Beskrivelse:
    <b>Med dette kit har du mulighed for at spare ca. 2 kg vægt og geare din mc efter eget ønske.</b> Typisk vil man geare den +1 eller +2 i bag for at få en hurtigere acceleration uden det går ud over topfart. Det er også muligt at geare endnu lavere (eller højere.)

Kæden er i 520 (X-ring) og guldfarvet og bagtandhjul er koksgrå. Fås til nyere sportsmodeller.

• #11   20. aug 2007 hmm de numre i snakker om 520 - 530 er det længde eller led eller bare en betegnelse?? Skal nemlig også selv ha nyt kædekit efter denne sæsson.. smiley

• #13   20. aug 2007 strada.... oki smiley

kan se at min standard er med 530'er kæde....

• #15   21. aug 2007 så det er hvor bred den er?
    Hmm så er det vel også en 530'er jeg skal have..
    Prøver at power wheelie af og til, så skal det vel holde til noget??

• #17   21. aug 2007 kører masser af tunede 1000ccmére rundt med 520 kæde, de holder fint

Kommentér på:
Kædekit !

Annonce